רשמית: אנחל רודריגס חתם במכבי חיפה לעונה אחת

אנחל רודריגס
אנחל רודריגס | מכבי חיפה, אתר רשמי

סגנית האלופה הודיעה על החתמתה הרביעית הקיץ, ועל הדרך מצאה מחליף לגרגורי ורגאס. ג'ף רוזן: "מכירים הרבה שנים, תיכננו יום אחד להביאו לחיפה ושמחים שזה הגיע"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה מצאה מחליף לגרגורי ורגאס? הירוקים הודיעו הערב (חמישי) רשמית על החתמתו של הרכז אנחל רודריגס  (24, 1.80) לעונה אחת, שעל מועמדותו פורסם בספורט1.


רודריגס נולד בפורטו ריקו ורשם קריירת מכללות בקנזס סטייט ומיאמי. לאחר שלא נבחר בדראפט 2016, שיחק בליגת הקיץ תחת סן אנטוניו, אולם לא קיבל חוזה בליגה הטובה בעולם. את העונה האחרונה העביר הרכז בשולה הצרפתית ורשם 9 נקודות, 2.8 אסיסטים ו-2.5 ריבאונדים ב-24 הופעות ליגה.



"אנחנו מכירים את אנחל הרבה שנים ותיכננו יום אחד להביא את הכישרון שלו לחיפה", אמר בעלי מכבי חיפה, ג'ף רוזן, "אנחנו שמחים שהיום הזה הגיע ושאנחנו מצרפים לקבוצה שחקן תחרותי כמוהו ומנהיג אמיתי".


רודריגס. רוזן ציפה לרגע שיחתום

רודריגס. רוזן ציפה לרגע שיחתום


המאמן עופר רחימי הוסיף: "אנחל הוא רכז צעיר ואנרגטי, ששיאו עוד לפניו והוא יכול להתפתח. אני מאמין שהוא ימשיך לשפר את המשחק שלו אצלנו, לאחר שסיים שנת ניסיון ראשונה באירופה".


הקבוצה של עופר רחימי עוברת קיץ שקט עד כה וזוהי ההחתמה הרביעית. הירוקים שאלו את רועי הובר הצעיר והחזירו את דגן יבזורי לקדנציה נוספת, כשגם הגארד לוק מרטינס חתם בקבוצה מהכרמל. בינתיים עובדים בקבוצה גם על משחקי ההכנה לעונה הבאה ולירוקים נקבע כבר מפגש מסקרן נגד פורטלנד בלייזרס מה-NBA ב-13 באוקטובר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי