ספאחיה נחת בישראל: יש לי מספיק ניסיון, היינו צריכים שינוי

נבן ספאחיה
נבן ספאחיה | מכבי תל אביב - האתר הרשמי

המאמן החדש של הצהובים הגיע לקראת פתיחת האימונים והתייחס לשינויים הרבים שעברה הקבוצה: "אמרתי מהתחלה שאנחנו צריכים משהו אחר במועדון. אני חושב שאנחנו מספיק מוכשרים והשאלה הגדולה היא איך נגרום לזה לעבוד"

(גודל טקסט)

נבן ספאחיה, מאמנה החדש של מכבי תל אביב, נחת היום (שני) בישראל לקראת פתיחת אימוניה הרשמיים של הקבוצה. המאמן הקרואטי מגיע לאחר שבשלוש השנים האחרונות שימש עוזר המאמן של מייק בודנהולזר באטלנטה וכעת הוא חוזר לתל אביב לקדנציה שנייה.

"אמרתי כבר בפעם הראשונה שהגעתי לכאן הקיץ שאנחנו צריכים משהו חדש במועדון אחרי שלוש השנים האחרונות", אמר המאמן החדש של הצהובים, "היינו צריכים דם חדש במכבי. יש לנו תנאים מגבילים בשביל לעשות זאת, אבל בסופו של דבר הצלחנו לעשות את זה. הזמן יגיד כמה טובים נהיה בעתיד. אני חושב שאנחנו מספיק מוכשרים והשאלה הגדולה היא איך נגרום לזה לעבוד יחד. אני חושב שיש לי מספיק ניסיון ועוזרים נהדרים ואני מקווה שנצליח".

על שחקני ההגנה בסגל: "ההגנה היא חלק מהמשחק. לא החתמנו שחקני הגנה טובים בגלל ההגנה הרעה שהייתה פה בשנה שעברה. זה כדורסל ונצטרך לשחק טוב בשני צדי המגרש. אנחנו שמים דגש על ניסיון, כישרון, התקפה, הגנה והרבה דברים".


החתמת גבוה נוסף
: "נחתים עוד שחקן אחד אם יהיה מישהו איכותי בשוק. לא נחתים מישהו רק לצורך ההחתמה. אם הוא יהיה מספיק טוב ויוכל לעזור למכבי להשתפר אנחנו נלך על זה, אבל לא נחתים סתם כך".


העובדה שאין לקבוצה נציג בנבחרת: "אני לא חושב שזו שאלה שאני אמור לענות עליה. מצד אחד אני מצטער שאין אף שחקן של מכבי בנבחרת, שאני מאחל לה הצלחה רבה, אבל מצד שני זה אומר שכל השחקנים שלי יהיו כאן מהתחלה וזה משמח".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי