בני הרצליה החתימה את אביבי, הריסון עבר לנהריה

גורקה. סגר את מצבת הזרים
גורקה. סגר את מצבת הזרים | צילום: מנהלת הליגה

הפורוורד הצעיר (18, 2.01), בוגר האקדמיה של איגוד הכדורסל, מצטרף לקבוצה של מיקי גורקה. הגארד ששיחק במכון וינגייט יעבור לצפון

(גודל טקסט)

בני הרצליה ממשיכה להתחזק והפעם עם החתמה לעתיד לאחר שהחתימה את שחקן נבחרת הנוער, נועם אביבי, על חוזה ארוך טווח לארבע שנים עד סיום עונת 2020/21.

אביבי בן ה-18 מתנשא לגובה 2.01 מ' ומשחק בעמדת הסמול פורוורד. הוא ניחן בקליעה מצוינת מבחוץ ויכולת חדירה טובה. בשנים האחרונות הוא שיחק באקדמיה של איגוד הכדורסל במכון וינגייט, איתה שיחק בין היתר בליגה הארצית נגד גדולים ממנו. בני הרצליה תהיה קבוצתו הראשונה בבוגרים.

בקיץ האחרון ייצג אביבי את ישראל באליפות אירופה לנוער דרג ב', בה סיימה הנבחרת במקום הרביעי. הוא רשם ממוצעים של 5.9 נקודות, 3.1 ריבאונדים ו-1.0 אסיסטים למשחק, כשהוא קולע שלשה בממוצע ומדייק ב-85% מהקו. משחק השיא שלו היה בניצחון הצמוד מול פורטוגל בו קלע 15 נקודות ושלוש שלשות ובמשחק אחר הוא רשם 10 נקודות, 6 ריבאונדים ו-3 אסיסטים בניצחון על רומניה.


בעירוני נהריה
,  הגארד הצעיר נרי הריסון, שגדל במחלקת הנוער של בני יהודה ושיחק באקדמיה של איגוד הכדורסל במכון וינגייט, חתם לעונה הקרובה. 

הריסון בן ה-19, רכז נמוך קומה בגובה 1.76 מ', הוא בן למהגרת מהפיליפינים שגדל בשכונת התקווה וקיבל אזרחות ישראלית לפני כחמש שנים. הוא כיכב מגיל צעיר בקבוצות הילדים והנערים של בני יהודה והיה השחקן הצעיר ביותר שמתקבל לאקדמיה של איגוד הכדורסל במכון וינגייט. הוא ייצג את ישראל בשתי אליפויות אירופה דרג ב' לקדטים, כאשר בשנת 2014 רשם ממוצעים של 5.5 נקודות, 1.6 ריבאונדים ו-0.8 אסיסטים. 

כעת הקבוצה של אריק אלפסי קרובה להשלמת הסגל לאחר שהחתימה כבר שלושה זרים: דנזל ליווינגסון, אלכס יאנג וקורי וובסטר. השלושה מצטרפים ליהונתן שולדבראנד, איגור נסטרנקו וסטו דאגלס שהאריכו את חוזיהם בקבוצה ולישראלים יפתח זיו, יריב עמירם וזיו בן צבי שהצטרפו בקיץ האחרון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי