דיברתולומיאו: "קיבלתי עזרה", ספאחיה: "עם הגארדים נמשיך להתקדם"

ג'ון דיברתולומיאו
ג'ון דיברתולומיאו | עודד קרני

מכבי תל אביב כתשה את מכבי ראשון לציון בדרך לגמר גביע ווינר, והגארד חגג: "עוד משחק ועוד אפשרות עבורנו לגדול כקבוצה. יש מה לשפר". המאמן הסביר: "הדרבי סחט מאיתנו אנרגיות"

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב העפילה הערב (שלישי) לגמר גביע ווינר תשיעי ברציפות, בזכות 60:86 מוחץ על מכבי ראשון לציון. הצהובים לא התקשו מול הקבוצה של שמוליק ברנר וכעת הם ימתינו לזהות היריבה אותה יפגשו ביום חמישי, בקרב על התואר הראשון של העונה.




ג'ון דיברתולומיאו, שכיכב עם 19 נקודות, אמר בסיום: "עוד משחק ועוד אפשרות עבורנו לגדול כקבוצה. ראינו דברים שאפשר לשפר, נעבוד על הדברים האלה באימונים. אני מאושר לשחק, קיבלתי עזרה גדולה מהחברים. הם הצליחו להוריד את הלחץ ממני. אין לי שום העדפה לקראת הגמר, אצפה בו ואנחנו נשמח להמשיך את היכולת הטובה".


ספאחיה הוסיף: "זה היה משחק יציב מאוד מצדנו. הדרבי מול הפועל תל אביב סחט מאיתנו הרבה אנרגיות. לא היה לנו קל, במיוחד למייקל רול. עשינו הרבה טעויות, יש לנו מה לשפר. חשוב שנבצע את הדברים בצורה טובה יותר. אני חושב שאנחנו יכולים להתקדם בצורה משמעותית. הגארדים שלנו יחזרו לשחק, יש לנו הרבה כישרון". 


יש מה לשפר? ספאחיה (עדי אבישי) 


אצל המפסידה, סיפר ניצן חנוכי: לא רצינו שככה זה ייראה. אין לנו את הפריבילגיה ששחקנים חשובים ייעדרו. אבל אנחנו בתהליך. זו הרמה הגבוהה בליגה ואנחנו שואפים להגיע לשם".


ברנר הסביר: "אני מאוכזב מחלק מהדברים, בעיקר מאיך שהגבנו בדקות שפחות הלך לנו. אנחנו צריכים לדעת להגיב. 

ננצל את הזמן שיש לנו עד המשחק הבא כדי להתקדם ולהכניס את מרפי לעניינים. כשאתה במינוס הכל בראש. כשהיינו בפיגור עשר ביצענו טעויות וההפרש ברח לנו ל-20 ושם זה נגמר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי