נתנו טעימה: 78:81 מרשים להפועל תל אביב על חולון

שחקני הפועל ת"א חוגגים
שחקני הפועל ת"א חוגגים | עדי אבישי

משחק שעלה על הציפיות בדרייב-אין. פניני ואלכסנדר פתחו נהדר, אבל שיא קריירה של גינת (דאבל-דאבל של 14 נקודות ו-15 ריבאונדים) ודקות נהדרות של מקי סידרו לפרנקו ניצחון בכורה בקאמבק האדום בליגה

(גודל טקסט)

משחק נהדר העניק הערב (ראשון) ניצחון בכורה העונה להפועל תל אביב לאחר שגברה 78:81 על הפועל חולון בתום משחק רב מהפכים ומותח בדרייב-אין במסגרת מחזור הפתיחה של ליגת העל.


שתי הקבוצות ביצעו לא מעט שינויים בפגרה אך דווקא אלו של חולון נראו משתלמים יותר בחלק הראשון. גיא פניני צלף מבחוץ, ג'ו אלכסנרד שלט בצבע ואל טו הולוואיי הנהדר הצטרף קורי וולדן. זה הספיק ליתרון דו-ספרתי באמצע הרבע השני.





תומר גינת עליו בונה דני פרנקו לא מעט העונה נכנס לעניינים ויחד עם טיי מקי המנוסה, המארחת החלה לשוב למשחק. ריצת 0:8 איזנה לפני ההפסקה ל-44:44.


לרבע השלישי האדומים עלו אחרת, פתחו מבערים ושייטו ליתרון דו-ספרתי משלהם. לימונד איפס כוונות וגם אדריאן בנקס בדקות שקיבל היה לא רע. חולון לא ויתרה אבל מבחינתה זה היה מעט מדי ומאוחר מדי ובסיום הפועל תל אביב ודני פרנקו ניצחו הרבה בזכות תומר גינת שבלט עם דאבל-דאבל ושיא קריירה עם 14 נקודות ו-15 ריבאונדים.




אוהדי חולון בתצוגת עידוד (עדי אבישי)



גם בצד האדום הגיעו לעונה (עדי אבישי)


קלעו להפועל תל אביב: טיי מקי 16 נקודות, תומר גינת 14 ו-15 ריבאונדים, רביב לימונד וג'ף אלן 12 כל אחד, אדריאן בנקס 9, מאט הווארד 7, דניאל איידן 4, רפי מנקו 3.


קלעו להפועל חולון: טו הולוואיי 15 נקודות, ג'ו אלכסנדר 14 ו-11 ריבאונדים, קורי וולדן 11, תמיר בלאט 10, טיישון תומאס 8, חנן קולמן 6, שלומי הרוש 3.


רבע ראשון

הפועל תל אביב פתחה עם טיי מקי, רביב לימונד, רפי מנקו, תומר גינת, מאט הווארד. הפועל חולון עלתה עם טו הולווואי, קורי וולדן, גיא פניני, ג'ו אלכסנדר, טיישון תומאס. רביב לימונד ניסה לחדור ונחסם אבל אחרי מאבק תומר גינת העניק לאדומים 0:2. שלשה של גיא פניני העניקה יתרון ראשון לחולון אחרי מעט יותר משתי דקות במשחק. פניני המשיך לצלוף ותפר עוד שלשה תחת לחץ, 6:12 לחולון. הדהירה של האורחת נמשכה וסל של ג'ו אלכסנדר קבע 10:17 לחולון. האורחת המשיכה לשלוט בקצב ותמיר בלאט תפר שלשה מול האקסית והעניק יתרון שיא 12:24. עד סיום הרבע האדומים רצו ל-0:6 וחזרו מעט לעניינים.



הולוואי חודר לסל מול לימונד (עדי אבישי)



אלכסנדר, החל טוב מול הווארד (עדי אבישי)


רבע שני
אלכסנדר המשיך ביכולת הנהדרת שלו וגם הרוש נכנס לתמונה, 21:29 לחולון. ליי-אפ של מאט הווארד השיב את האדומים למשחק ורק 31:25 לאורחת. ג'רל מקניל שנכנס לבכורה קלע סל ראשון אך מנגד תמיר בלאט באסיסט נהדר מצא את טיישון תומאס שהוסיף ליי-אפ קל. ריצת 0:8 וסל של תומר גינת איז את התוצאה ל-39:39 אחרי דקות ארוכות. שלשה של טיי מקי עם הבאזר קבעה 44:44 בירידה להפסקה.



וולדן משאיר אבק לבנקס (עדי אבישי)


רבע שלישי

האדומים המשיכו במומנטום בתחילת הרבע השלישי ושלשה של רפי מנקו הקפיצה אותם ל-46:49. מקי לקח פיקוד ועוד שתי נקודות של רביב לימונד הקפיצו את המארחת ליתרון 46:56. וולדן והולוואיי סירבו להיכנע וליי-אפ של הזר החדש צימק ל-60:55. ליי-אפ של מאט הווארד חתם את הרבע ביתרון שמונה לאדומים.



טאי מקי, מדויק עבור האדומים (עדי אבישי)



תומר גינת, תורם את חלקו (עדי אבישי)


רבע רביעי
חולון לא ויתרה. ריצת 0:7 ושלשה נהדרת של תמיר בלאט צימקה לשתיים בלבד, 67:69 מעט יותר מחמש דקות לסיום. תומר גינת כבר הזכרנו? הפורוורד המוכשר בג'אמפ העניק יתרון 71:78. שתי קליעות עונשין של רביב לימונד סגרו ענין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי