וויל גרייבס שוחר ממכבי חיפה: "הגיע הזמן ללכת בדרכים נפרדות"

וויל גרייבס
וויל גרייבס | ערן לוף

הירוקים החליטו להפסיק את ההתקשרות עם הפורוורד שהגיע לקבוצה ב-2014: "מאחלים לוויל רק טוב ומודים לא על התרומה למועדון בארבע השנים האחרונות", אמר הבעלים ג'ף רוזן. טו הולוואי מחולון ייעדר מספר שבועות

(גודל טקסט)

מכבי חיפה הודיעה הערב (ראשון) על שחרורו של הפורוורד וויל גרייבס מהקבוצה. גרייבס הגיע לכרמל ב-2014, והיה חלק אינטגרלי בקבוצה בארבע השנים האחרונות.

"אנחנו מאחלים לוויל רק טוב ומודים לו על התרומה שלו למכבי חיפה בארבע השנים האחרונות אבל הרגשנו שהגיע הזמן ללכת בדרכים נפרדות", אמר הבעלים ג'ף רוזן.

שחרורו של גרייבס מגיע בעקבות החתמתו של רג'י באקנר, שחתם במועדון בשבוע שעבר אך נעדר מהמשחקים הקרובים בשל השעיה שספג בסיום העונה דעברה. בקבוצה מהכרמל לא מרוצים מהתרומה של הזרים ומנגד לא היו מוכנים לרשום חמישה זרים לליגה ובכך לוותר על המענק הכספי מהמנהלת. בעקבות כך הוחלט לחתוך את גרייבס, שלמרות שנחשב לשחקן בית שפתח את עונתו הרביעית במועדון, רשם יכולת ירודה במיוחד שהביאה לקבלת ההחלטה.

ג'ף רוזן
ג'ף רוזן. לקח החלטה (ערן לוף)

גרייבס (29, 1.98) שיחק בחמישה משחקים (פתח בשניים) במדי מכבי חיפה העונה ורשם 2.4 נקודות ו-2.0 ריבאונדים ב-20.6 דקות משחק. הפורוורד רשם 81 משחקים במדי הירוקים בין השנים 2014-2017 והעמיד ממוצעים של 10.9 נקודות, 4.5 ריבאונדים ו-1.1 אסיסטים ב-25.8 דקות לערב. גרייבס קלע ב- 37.6% (157/418) מחוץ לקשת במשך תקופה זו.

בנושא אחר, הפועל חולון הודיעה כי שחקן הקבוצה טו הולוואי נפצע במהלך המשחק אמש מול מכבי חיפה. בבדיקה שעבר היום השחקן התגלה קרע בשריר הירך האחורי, דבר המצריך היעדרות של מספר שבועות מהמגרשים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי