האחרון של גורקה? בני הרצליה מול הפועל אילת

מיקי גורקה
מיקי גורקה | צילום: עדי אבישי

הקבוצה מהשרון יוצאת לדרום (ראשון, 19:30), הופעת בכורה לדמיון ג'יימס אצל טפירו. הפועל חולון המשתפרת מול מכבי ראשל"צ (21:00)

(גודל טקסט)

המחזור השישי בליגת ווינר סל יימשך מחר (ראשון) עם שני משחקים. הפועל אילת תארח את בני הרצליה במפגש בין שתיים מהקבוצות החלשות בליגה, והפועל חולון המשתפרת תפגוש את הקבוצה המסוכנת של מכבי ראשון לציון.

הפועל אילת – בני הרצליה (19:30, אולם בגין)

שתי הקבוצות רושמות עונה רעה וינסו לצאת לדרך חדשה לאחר שרשמו ניצחון אחד עד כה בליגה. בבני הרצליה המצב מתוח יותר בשל הכישלון ביורופקאפ כשהקבוצה מהשרון הובסה במחזור האחרון 93:68 לאלבא פהרוואר. מעמדו של מיקי גורקה התערער בעקבות היכולת החלשה של קבוצתו והמשחק מול אילת עשוי להכריע את עתידו. בינתיים הרצליה ערכה שינויים בסגל כששיחררה את חליל קנאסביץ' והחתימה במקומו את טים קמפטון ג'וניור.

באילת מנגד יקבלו את דמיון ג'יימס שנרשם ויערוך הופעת בכורה בקבוצה. הפורוורד הגיע על חשבון דנזל באוולס ששוחרר לפני שבועיים בעקבות היכולת הרעה שהציג ובאילת מקווים לקבל ממנו תרומה משמעותית כבר במשחק הקרוב. אחרי שרשמה רצף של 10 ניצחונות בית במהלך העונה שעברה, הפסידה אילת בשישה מתוך שבעת משחקי הבית האחרונים שלה במסגרת הליגה והפלייאוף, כולל מאזן 3:0 העונה. מנגד, בני הרצליה מגיעה למשחק אחרי שהפסידה בכל עשרת משחקי החוץ האחרונים שלה בליגה ובפלייאוף.

גלן רייס. הגורם המרכזי לשיפור (הפועל חולון, האתר הרשמי)
גלן רייס. הגורם המרכזי לשיפור (הפועל חולון, האתר הרשמי)

הפועל חולון – מכבי ראשל"צ (21:00, היכל טוטו)

אחרי פתיחה עונה מאכזבת הפועל חולון מתחילה להיכנס לקצב עם שלושה ניצחונות רצופים בליגה ובמחזור שעבר היא אף רשמה ניצחון חשוב 75:81 על יניסיי בליגת האלופות של פיב"א. חלק גדול מהקרדיט על ההתקדמות של חולוניה מגיע לגלן רייס ג'וניור שנבחר לחמישיית מצטייני המחזור שעבר בליגת האלופות. מאז הצטרפותו לקבוצה הוביל הפורוורד את קלעי חולון בכל שלושת המשחקים בהם לקח חלק. בבכורה שלו בליגה הוא רשם 17 נקודות (3-5 לשלוש) ו-11 ריבאונדים, אבל גם 8 איבודים, בעוד בליגת האלופות הוא עומד עד כה על ממוצעים מדהימים של 25.5 נקודות, 7.5 ריבאונדים, 3 אסיסטים, 2.5 חטיפות ומדד 30.

הסגולים יחסרו את טו הולוואי שסובל מקרע בשריר הירך האחורי וייעדר מספר שבועות מהמגרשים. מהצד השני גם ראשון לציון עשויה להגיע בסגל חסר מאחר ואבי בן שימול עדיין לא החלים מהפציעה שהשביתה אותו במחזור שעבר והוא בספק למשחק. מנגד, עודד ברנדוויין ערך בכורה אצל הכתומים בשבוע שעבר ופתח בחמישייה לאור הפציעה של בן שימול. הרכז הוביל את קלעי ראשל"צ עם 16 נקודות – 13 מהן ברבע האחרון. "ביום ראשון נגיע לאחד ממגרשי החוץ הקשים שיש בליגה", אמר מאמן ראשל"צ שמוליק ברנר לקראת המשחק, "אנחנו מתכוונים להביא את הנחישות והקבוצתיות המאפיינים אותנו ומקווים שבעזרתם ובעזרת הקהל הנהדר שלנו נצא עם ניצחון".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי