מאיר טפירו פוטר מהפועל אילת, אלאנדו טאקר שוחרר

מאיר טפירו
מאיר טפירו | עדי אבישי

בעקבות פתיחת העונה הלא מוצלחת, הקבוצה הדרומית נפרדה החלה במהפכה ונפרדה מהמאמן ומהגארד המאכזב. "מודים למאיר על הנכונות לאמן את אילת למרות הקושי והריחוק המשפחתי". שיבק מועמד להחליפו

(גודל טקסט)

הפועל אילת הגיבה היום (שלישי) באופן מאסיבי לפתיחת העונה המאכזבת, והודיעה על שני מהלכים. המאמן, מאיר טפירו, פוטר מתפקידו, כשבנוסף שיחררה הקבוצה את אלאנדו טאקר שהצטרף בקיץ האחרון לקבוצה.

המאמן החל את עונתו השניה בקריירה בסך הכל על הקווים, והגיע עם ציפיות להמשיך את עבודתו הטובה של עודד קטש, שסיים את העונה שעברה במקום השני בליגה. בפועל הדבר לא קרה, והקבוצה רשמה עד כה ניצחון אחד וההפסד בתחילת השבוע לבני הרצליה גרם לראשי המועדון לבצע שינויים בסגל.

מהמועדון נמסר: "בישיבת הנהלת הקבוצה שהתקיימה היום, הוחלט להיפרד ממאמן הקבוצה, מאיר טפירו. הפועל אילת ויו"ר הקבוצה, מוטי אמסלם מבקשים להודות למאיר על נכונותו לאמן את הקבוצה למרות הקשיים והריחוק המשפחתי. הנהלת הקבוצה מאחלת למאיר הצלחה רבה בהמשך הדרך. החלטה לגבי זהות המאמן החדש תתקבל רק לאחר פגרת הנבחרת ואת המשחק הקרוב ינהלו עוזרי המאמן, ערן יצחק ואוריה מזרחי". אחד המועמדים לאימון הקבוצה הוא אריק שיבק, שפוטר מהמועדון במהלך עונת 2015/16 באותה סיטואציה וכעת עשוי לחזור לקבוצה ממנה פוטר רק לפני שנתיים. 

טאקר
טאקר. לאן ימשיך? (עדי אבישי)

לגבי טאקר, הפורוורד רשם יכולת נמוכה שלא הזכירה את התרומה המשמעותית שלו במכבי קרית גת ובהפועל תל אביב, ובמועדון החליטו לשחררו לאור הפתיחה החלשה של הקבוצה הכוללת ניצחון בודד למול חמישה הפסדים. בהודעה שנמסרה מטעם הקבוצה נכתב: "הפועל אילת שיחררה הבוקר את הפורוורד אלאנדו טאקר בעקבות אי שביעות רצון מצד הצוות המקצועי והנהלת הקבוצה. טאקר יעזוב רשמית את הקבוצה עם השלמת התנאים לשחרורו. הפועל אילת מבקשת להודות לאלאנדו על התקופה הקצרה בה היה חלק ממשפחת הפועל אילת ומאחלת לו הצלחה רבה בהמשך".

בשישה משחקים עד כה, רשם האמריקאי בן ה-33, 5.2 נקודות, 2.8 ריבאונדים, ו-0.8 אסיסטים ב-21.2 דקות בממוצע למשחק. עזיבתו של טאקר מגיעה לאור היכולת הרעה של הקבוצה בכלל והשחקן בפרט. עם זאת הקבוצה מהדרום נמצאת במצב בעייתי מאחר ורשמה כבר 6 זרים בליגה (האחרון שבהם, דמיון ג'יימס, ערך הופעת בכורה במחזור האחרון) ולא נותר לה מרחב תמרון גדול לשינויים, כמו גם תקצוב לשחקן איכות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי