טרם ויתרה עליו: מכבי ת"א לא מחפשת מחליף לפראחוסקי

ארטיום פראחוסקי
ארטיום פראחוסקי | עדי אבישי

הסנטר משתכר כ-700 אלף דולר לעונה ובעקבות יכולתו מעמדו התערער, אולם הצוות המקצועי לא עוסק בעתידו בשלב זה והוא יזכה להזדמנות במשחקים הקרובים

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב מנצלת את ימי הפגרה בליגה למנוחה והתאוששות מלוח המשחקים העמוס שעבר עליה, אך זה לא מונע ממנה לחשוב לגבי שינויים אפשריים בסגל. מעמדו של ארט פראחוסקי התערער בסוף השבוע האחרון בעקבות היכולת הדלה שלו מפתיחת העונה, אולם בקבוצה לא התקבלה עדיין החלטה להיפרד מהסנטר והוא יזכה לעוד ימי חסד.

פראחוסקי יושב על חוזה גבוה יחסית בגובה 700 אלף דולר ובמכבי לא רוצים לפעול בפזיזות וממתינים בסבלנות בתקווה שהבלארוסי יעלה את רמתו. חשוב להדגיש כי עד כה לא נעשו פניות לשחקנים או מועמדים פוטנציאליים כשתרומתו של הסנטר תיבחן בקפידה במשחקים הקרובים ועל פיה יקבע עתידו במועדון.

פראחוסקי הגיע הקיץ למכבי לאחר שנתיים יפות באוניקס קאזאן, אך היכולת שלו עד כה רחוקה מלהרשים כשהוא מתקשה למצוא נישה שמתאימה לו במשחק ההתקפה של הצהובים. הסנטר הבלארוסי לא מרבה לקבל דקות ביורוליג עם 11:30 דקות בלבד בהן הוא תורם 3.7 נקודות ו-2.8 ריבאונדים ובארבעת המשחקים האחרונים הוא שותף פחות מעשר דקות ותרם 1.5 בממוצע. פראחוסקי לא נרשם בליגה לשלושה משחקים (בשבוע שעבר מול נס ציונה בשל מחלה) אולם הוא רושם בארץ יכולת משופרת עם 7.5 נקודות ושלושה וחצי ריבאונדים בממוצע למשחק.


לא מחפשים לו מחליף. פראחוסקי (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי