עכשיו זה רשמי: כריס סמית' חתם בעירוני נהריה לשלוש שנים

כריס סמית'
כריס סמית' | אתר רשמי

הגארד האמריקאי, אחיו של ג'יי.אר סמית' מקליבלנד, התאמן עם הסגולים בשבועות האחרונים והותיר רושם טוב על הצוות המקצועי, שמאמינים שהוא יוסיף קשיחות בהגנה

קבוצות: עירוני נהריה
(גודל טקסט)

עירוני נהריה החתימה הבוקר (שישי) באופן רשמי את כריס סמית' על חוזה לשלוש השנים הקרובות. הגארד האמריקאי, אחיו של ג'יי.אר סמית', התאמן עם הקבוצה בשבועיים האחרונים לאחר שקיבל אזרחות ישראלית ולא ייחשב לזר.

סמית' (30, 1.88) העביר את תקופת המכללות בין מכללת מנהטן ללואיוויל, אך לא הרשים במיוחד ולא נבחר בדראפט. למרות זאת הוא הצליח לקבל חוזה בניו יורק ניקס, בה מיעט לשחק ומאוחר יותר עבר לליגת הפיתוח. בניגוד להצלחה של אחיו הגדול, כריס התקשה לייצר לעצמו קריירה יציבה ובין היתר עבר בקוסובו ובקנדה מבלי להותיר חותם משמעותי. הגארד האמריקאי הגיע לראשונה לישראל בשנה שעברה כשחתם על חוזה זמני בהפועל גליל עליון מהליגה הלאומית, אך שוחרר לאחר משחק אחד בלבד בו קלע שתי נקודות.

בנהריה החליטו להחתים את סמית' לאחר תקופת התרשמות קצרה, ובמועדון מקווים שהוא יוסיף להם קשיחות בהגנה ויעבה את הקו האחורי בקבוצה של אריק אלפסי. הופעת הבכורה שלו תהיה בשבת הבאה נגד הפועל ירושלים במסגרת שמינית גמר גביע המדינה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי