מכסת הזרים הושלמה: הפועל ירושלים רשמה את רוברטס לליגה

רונלד רוברטס
רונלד רוברטס | צילום: הפועל ירושלים - האתר הרשמי

האדומים השלימו את המכסה עם רישומו של הפורוורד. המשמעות: האלופה לא תתחזק בשחקן זר נוסף, אלא אם תעפיל לשלב הבא ביורוקאפ. אומיץ' ודיי לא נרשמו למשחק נגד הפועל חולון

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים תנסה להתאושש מהשבוע האחרון שעבר עליה כשתארח מחר (שבת, 20:30) את הפועל חולון הלוהטת. בירושלים עומדים כבר על רצף של ארבעה הפסדים והם עדיין מחפשים ניצחון ראשון מאז החזרה מפגרת הנבחרות בניסיון לשקם את פתיחת העונה הקשה שעוברת עליהם.

ירושלים רשמה לראשונה את רונלד רוברטס לליגה ובכך השלימה את מכסת הזרים בליגה העומדת על שמונה. המשמעות היא שהאלופה לא תוכל לרשום שחקן זר נוסף בעתיד לליגה ואם היא לא תעפיל לשלב הבא ביורוקאפ, היא לא תתחזק יותר ותישאר עם ההרכב הנוכחי. מי שלא נרשמו למשחק נגד חולון הם אוסטין דיי ואלן אומיץ', שאחד מהשניים צפוי לעזוב את הקבוצה אם היא תודח מאירופה.

בבירה מקווים לחזור למסלול הניצחונות, אלא שלצערם היריבה שלהם הפעם תהיה הקבוצה הכי חמה בליגה – שעומדת כבר על שבעה ניצחונות רצופים בליגה. הפועל חולון מגיעה להתמודדות במומנטום חיובי לאחר שגברה בתחילת השבוע על מכבי תל אביב ובקבוצה רוצים להמשיך את הרצף גם נגד האלופה שמגיעה במשבר. עם זאת גם חולון מתקשה עד כה באירופה וספגה השבוע את הפסדה השישי מתוך שמונה משחקים בליגת האלופות של פיב"א עם הפסד כואב למורסיה. הקבוצה של דן שמיר תחסר גם את שלומי הרוש ששבר את האף במחזור שעבר ולא ישתתף.


רוברטס. הבכורה בליגת העל קרובה מתמיד (אתר רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי