בשורה לספאחיה: רול החלים, צפוי לשחק מול פנאתינייקוס

מייקל רול
מייקל רול | אתר היורוליג

הפורוורד, שסבל מחבלה בכתפו ונעדר מול צסק"א מוסקבה, כשיר לקראת המפגש ביוון בשלישי. הצהובים יישארו באתונה לקראת המשחק מול פנרבחצ'ה בחמישי

(גודל טקסט)

מייקל רול החלים מהפציעה בכתפו והוא יעמוד לרשות נבן ספאחיה במשחק של מכבי תל אביב מול פנאתינייקוס, כך הודיעו היום (ראשון) הצהובים. הפורוורד סבל מחבלה בכתף שפגעה בתפקודו ובצוות הרפואי החליטו לא להלבישו למשחקי הליגה נגד הפועל חולון ועירוני נהריה. מאוחר יותר, התברר כי הוא לא יכול לשחק גם נגד צסק"א מאחר ולא החלים באופן מלא והוא נשאר בארץ להמשך קבלת טיפול. בדיקה נוספת שנערכה לשחקן היום העלתה כי הוא כשיר והוא ערך אימון מלא עם חבריו לקבוצה וימריא איתם ליוון. איתי שגב, מנגד, סובל מפציעה בגב ויישאר בארץ. 

אחרי ההפסד לצסק"א מוסקבה, לצהובים מצפים עוד שני משחקים קשים השבוענגד פנאתינייקוס בחוץ בשלישי, ומול פנרבחצ'ה בבית בחמישי. במכבי תל אביב החליטו בגלל הלו"ז הצפוף שהקבוצה תישאר באתונה אחרי המשחק, תקיים שם אימון מסכם לקראת הטורקים ביום רביעי ותמריא חזרה בשעות אחר הצהריים, יממה לפני המשחק מול פנרבחצ'ה.


פנאתינייקוס תגיע להתמודדות ביום שלישי ככל הנראה ללא ניק קלאת'ס שנפצע במהלך משחק היורוליג נגד מילאנו. הרכז היווני נחשב למנוע של הקבוצה ולמוציא לפועל העיקרי שלה עם 13.6 נקודות ו-7.9 אסיסטים בממוצע ביורוליג. ההיעדרות שלו צפויה להשפיע רבות על היריבה הבאה של הצהובים כשהדיווחים ביוון מעריכים כי הוא ייעדר עוד כשבוע ויחמיץ את שני המשחקים הבאים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי