שרון אברהמי מועמד לאימון בני הרצליה

שרון אברהמי
שרון אברהמי | אתר רשמי

המאמן, שהתפטר במפתיע מהפועל חיפה, עשוי להגיע לנועלת הטבלה בליגת העל שנחושה לבצע שינוי על הקווים. אפבראה זעם: "יש פה אנרגיה שלילית, שחקנים כועסים כשהם לא משחקים"

(גודל טקסט)

בני הרצליה ממשיכה לצנוח בטבלה לאחר שרשמה אמש (שני) את הפסדה הרביעי ברציפות, 93:80 מול מכבי ראשון לציון, במה שמהווה קריאת השכמה עבורה. הרצליה ביצעה בתחילת השבוע שינויים בסגל כששיחררה את אקסבייר ת'יימס והחזירה לסגל את טים קמפטון ג'וניור שתפס את מקומו. הפורוורד סבל מפציעה בארובת העין אך חזר מוקדם מהצפוי ואתמול ערך קאמבק לא מרשים במיוחד כששיחק עשר דקות, בהן נקלע לבעיית עבירות, ותרם ארבע נקודות לצד שלושה איבודים.

במועדון מתוסכלים משרשרת ההפסדים שהקבוצה רושמת ויגבירו את מאמציהם בחיפוש אחר מאמן שיחליף את אלון שטיין בתפקיד. שטיין קודם למשרת המאמן הראשי לאחר פיטוריו של מיקי גורקה וזכה לגיבוי לאחר הניצחון על שרלרואה במסגרת המחזור האחרון ביורופקאפ, אלא ששני הפסדי הליגה האחרונים תחת הדרכתו הובילו את ראשי הקבוצה להחלטה למנות מאמן אחר במקומו ולהחזירו לתפקיד העוזר.

כזכור, מיד לאחר פיטוריו של גורקה ניסו במועדון להנחית מאמן בכיר שיוציא את הקבוצה מהבוץ, אולם לא הושגה הסכמה מול אף אחד מהמועמדים. אריק שיבק, שהיה הראשון אליו פנתה הקבוצה, סירב להצעה בשל פערים כספיים וגם מאמן הנבחרת, עודד קטש, דחה אותה בנימוס. כעת המועדון עשוי לשדרג את הצעתו או לפנות למאמנים אחרים אליהם לא נעשתה עדיין פניה.

מי שהיה נסער למדי בסיום המשחק הוא מייק אפבראה שלמרות ערב נהדר שלו עם 29 נקודות, קבוצתו רשמה הפסד נוסף. "אין כימיה בקבוצה, אף אחד לא מתקשר אחד עם השני והקבוצה אנוכית מדי", ירה השחקן במסיבת העיתונאים לאחר המשק. "שיחקתי כבר בקבוצות אלופות שהייתה בהן תקשורת בין השחקנים. שחקנים צריכים להקריב מעצמם בשביל הקבוצה. יש פה אנרגיה שלילית, אנחנו צריכים אנרגיה חיובית. כשמישהו אצלנו קולע השחקנים על הספסל לא מוחאים כפיים. אנשים יושבים בצד עם פרצוף חמוץ וכועסים כשהם לא משחקים. ככה אי אפשר להצליח".

אריק שיבק. ההצעה תשודרג (עדי אבישי)
אריק שיבק. ההצעה תשודרג (עדי אבישי)

מאוחר יותר, הרצליה הגבירה את החיפושים אחר יורש לגורקה ואחד השמות שעלו הוא של שרון אברהמי. המאמן התפטר היום מהפועל חיפה מהליגה הלאומית למרות שהקבוצה מדורגת במקום הרביעי ומעמדו היה יציב במועדון. אברהמי הצטרף בקיץ האחרון להפועל חיפה לאחר שנה וחצי שהעביר כמאמנה של הפועל תל אביב עד שפוטר לפני כשנה בעקבות יכולת רעה של האדומים. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי