ג'ף אלן מתוסכל מהפועל ת"א: רק רוצה את הכסף שלי

ג'ף אלן
ג'ף אלן | עדי אבישי

הסנטר שוחרר לפני שבוע וחצי אך עדיין לא קיבל את המשכורת האחרונה בחוזהו: "תשלמו לי כדי שאגיע לקבוצה הבאה". תגובת המועדון: "נקבעה פגישה עם סוכנו במטרה לסיים את ההתקשרות הכספית"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

ג'ף אלן שוחרר לפני שבוע וחצי מהפועל תל אביב, אך הוא טרם קיבל את מלוא שכרו מהקבוצה. היום (שני) הסנטר הפגין בפומבי את חוסר שביעות רצונו מהמצב כשצייץ בטוויטר שהאדומים עדיין חייבים לו כסף: "אני רק רוצה את הכסף שלי, אני לא מבין את העיכוב. אם אני כבר לא חלק מהקבוצה, תשלמו לי כדי שאגיע לקבוצה הבאה. אין צורך להשהות את הכסף שלי".

אלן הגיע הקיץ לקדנציה שלישית בהפועל ת"א, אליה הגיע כבר מהתחלה כברירת מחדל כשחתם על חוזה זמני. במהלך העונה האדומים ניצלו אופציית יציאה מחוזהו אך החתימו אותו שוב על חוזה זמני בן חודש, בסיומו התקבלה ההחלטה לשחרר אותו באופן סופי על חשבונו של מאט הווארד ששב מפציעה בכף רגלו. בשמונה משחקים העונה תרם אלן 10.8 נקודות לצד 8.3 ריבאונדים וחסימה במשחק, אך במקביל סבל מבעיות משמעת במהלך העונה ואף הורחק ממספר משחקים. הסנטר שוהה עדיין בארץ ואף נכח בשני המשחקים האחרונים של קבוצתו לשעבר, ובמשחק האחרון נגד נס ציונה זכה ליחס חם מהאוהדים.

מהפועל תל אביב נמסר בתגובה כי "מדובר במשכורתו האחרונה של ג'ף, אשר מהווה גמר חשבון, ממנה יש לבצע קיזוזים שונים. בשל כך נקבעה פגישה עם סוכנו במטרה לסיים את ההתקשרות הכספית בצורה מסודרת כמקובל".

צילום מטוויטר
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי