ב-21:00: תומאס וג'קסון ייעדרו, רעננה תדהים את מכבי ת"א?

דשון תומאס
דשון תומאס | עדי אבישי

הצהובים ינסו לעבור את המוקש מהליגה הלאומית גם ללא שניים מהכוכבים המובילים. סאפחיה: "שאר השחקנים מוכנים להתחרות". חולון תשחק נגד הוד השרון וטו הולוואי ישוב לסגל של דן שמיר

(גודל טקסט)

דריכות במכבי תל אביב לקראת משחק שמינית גמר גביע המדינה נגד מכבי רעננה שייערך הערב (ראשון, 21:00). הצהובים מגיעים להתמודדות לאחר ניצחון מרשים על פנרחבצ'ה שקטע רצף של שני הפסדי יורוליג, אך ספאחיה הדגיש בפני השחקנים את חשיבותו של המשחק הקרוב אותו הם חייבים לנצח, אחרת יודחו מהטורניר החשוב. הקבוצה, שזכתה בתואר בשמונה השנים האחרונות, לא רשמה למשחק את דשון תומאס הפצוע ואת פייר ג'קסון שיזכה למנוחה.

"הניצחון האחרון היה חשוב, אבל הדבר הכי חשוב הוא להתייחס למשחק הבא באותה צורה בלי קשר לזהות היריבה", אמר נבן ספאחיה לאתר הרשמי של הצהובים, "אפילו שרעננה היא קבוצת מליגת המשנה, זה משחק נוק-אאוט ואי אפשר להירגע או לקחת אותו בקלות. שני שחקנים שלנו, פייר ג'קסון ודשון תומאס ייעדרו, אבל שאר השחקנים מוכנים להתחרות".

ארטיום פרחוסקי הוסיף: "מול פנרבחצ'ה שיחקנו הגנה טובה מאוד מהדקה הראשונה ובמשך 40 דקות. אני מקווה שנשמור על המומנטום ונצליח לעשות זאת משחק אחר משחק. זה יהיה משחק חשוב, מדובר במשחק גביע בשיטת נוק-אאוט. אם אתה מפסיד, אתה בחוץ ולכן עלינו להיות מוכנים. לקבוצה הזו אין מה להפסיד והם ישחקו כאילו זה משחקם האחרון. לא משנה מאיזו ליגה הם, אנחנו מתייחסים אליהם ברצינות".

ספאחיה
ספאחיה. יסתדר ללא ג'קסון ותומאס (אודי ציטיאט)

במשחק נוסף (19:00) הפועל חולון תפגוש את מכבי הוד השרון. הקבוצה של דן שמיר הפסידה בשני משחקיה האחרונים – נגד הפועל ירושלים במשחק דרמטי בליגה ומול מונאקו במסגרת ליגת האלופות של פיב"א – ובמועדון מקווים להתאושש על חשבון הקבוצה מהליגה הלאומית.

החדשות הטובות של חולוניה מגיעות מצידו של טו הולוואי שנרשם למשחק וישוב לשחק. הרכז הנהדר החמיץ שבעה שבועות מחוץ למגרשים בעקבות פציעה בשריר הירך האחורי וכעת הוא חוזר לשחק וצפוי לשדרג את הסגולים. גם גיא פניני, שלא יצא עם הקבוצה למשחק במונאקו, עבר בימים האחרונים טיפולים אינטנסיביים ויעמוד לרשות הצוות המקצועי, אך מי שימשיך להעדר הוא שלומי הרוש שסובל משבר באף. עם זאת, בחולון מעריכים כי הקפטן יחזור לשחק במשחק הליגה בעוד עשרה ימים מול עירוני נהריה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי