ספאחיה: "היינו פחות טובים, זה לא סיפור שהפסדנו"

נתנאל ארצי, חואקין שוכמן
נתנאל ארצי, חואקין שוכמן | דני מרון

מכבי תל אביב נכנעה לראשונה העונה בליהג ב-98:94 לגלבוע/גליל והמאמן הודה: "זה לא היה משחק טוב שלנו, אנחנו גם בסגל חסר וזה מה שיש". רמון סשנס נחת ויצטרף לאימונים

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב נחלה הפסד בכורה העונה במסגרת הליגה, 98:94 להפועל גלבוע/גליל, אבל המאמן נבן ספאחיה לא התרגש יתר על המידה וגם הודה בסיום כי לא מדובר בסיפור גדול מבחינתו, שלושה ימים לפני משחק היורוליג מול ריאל מדריד ובסגל חסר.


ספאחיה אמר לאחר ההפסד: "הכל היה בסדר כי היינו פחות טובים. אנחנו גם משחקים בסגל חסר, אבל זה מה שיש. במשחקים האחרונים חסרים לנו שחקנים וקשה להגיב בסיטואציות כאלה, גם ביצענו מספר טעויות וכפי שאמרתי זה לא היה משחק טוב שלנו היום. נמשיך בשלנו. לדיברתולומיאו אמרתי פשוט שהוא לא עושה הגנה. אנחנו מכבי תל אביב והציפייה היא לנצח בכל משחק, אבל יכול לקרות שנפסיד משחק ואנחנו ננתח מדוע זה קרה. זה לא סיפור".

לקראת ריאל מדריד הוסיף: "נתאושש מהמשחק הערב ונפתח בהכנות. נקווה שגם שלושה או ארבעה שחקנים שובו לסגל".



ספאחיה. נאלץ להתמודד עם סגל קצר ועייף (דני מרון)


מן העבר השני, אריאל בית הלחמי אמר לאחר הניצחון: "צריך לתת הרבה קרדיט למכבי ת"א שבאו בין שני שחקנים מאוד חשובים להם וגם בלי שחקנים קריטיים וניצלנו את זה. ידענו שאם נרצה אז ניקח את זה ועשינו הרבה שטויות כדי לא לקחת את זה, אבל זה היופי אצלנו ואני שמח שזה נגמר ככה".


בתוך כך, שעה קלה לפני שמכבי תל אביב עלתה על הפרקט למשחק מול הפועל גלבוע/גליל, בשדה התעופה בן גוריון נחת שחקן הרכש רמון סשנס, הרכז בן ה-32 שילבש את המדים הצהובים לפחות בשלושת החודשים הקרובים. כידוע, סשנס הגיע על תקן מחליף זמני לכל הפחות לג'רמי פארגו הסובל מכאבים בגבו והוא לא מתוכנן לשחק ביום חמישי הקרוב ביורוליג מול ריאל מדריד.


"אני מאוד מאוד שמח להצטרף למכבי תל אביב", אמר שלשום סשנס לאתר הרשמי של המועדון, "זו ללא ספק אחת הקבוצות הכי טובות מחוץ לארה"ב, עם היסטוריה, מסורת והישגים גדולים. אני זוכר משנותיי ב-NBA שכשמכבי הגיעה כמה פעמים לשחק משחקי הכנה מול קבוצות NBA, בכל מקום דיברו טובות על המועדון. זה שם גדול כשמדובר באירופה ואני כבר מצפה להתחיל".



רמון סשנס הערב בנתב"ג (באדיבות מכבי תל אביב)


סשנס, ששיחק ב-NBA ב-11 העונות הקודמות ונחשב אולי לשחקן הכי מנוסה בשוק שנותר ללא קבוצה, רשם בקריירה 691 משחקים בליגה הטובה בעולם עם ממוצע קריירה של 10.3 נקודות לצד 4.1 ריבאונדים למשחק. בעונה שעברה החל לשחק במדי טורונטו, עבר לניו יורק ניקס וסיים כשחקן וושינגטון וויזארדס, שם סיפק 5.5 נק' ו-3.3 אס' ב-15 דקות בממוצע. זו תהיה הפעם הראשונה שישחק מחוץ לארצות הברית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי