דיווח: ג'יאניס ספאירופולוס מתקרב למכבי תל אביב

יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס | האתר הרשמי

המאמן שהגיע פעמיים עם אולימפיאקוס לגמר היורוליג מועמד להגיע למועדון במקום נבן ספאחיה שמאכזב מאוד את ההנהלה. מיראס קורטיאניטיס עדיין על הכוונת

(גודל טקסט)

זה כבר לא סוד שבעקבות ההפסד אתמול (שישי) לגראן קנריה 78:84 והירידה למאזן 6:1 ביורוליג, הנהלת מכבי תל אביב החליטה כי תם עידן נבן ספאחיה במועדון. המאמן, שגם במצב של פיטורים צפוי לקבל את חוזהו שעומד על 700 אלף דולר, מהווה נטל כלכלי על המועדון – מעבר לאכזבה המקצועית. מהסיבה הזו מתלבטים במועדון האם להמשיך עם גיא גודס, שבכל מקרה נמצא במועדון, או להשקיע סכום כסף נוסף במאמן.

אחד המועמדים, שצפוי לדרוש לא מעט כסף, הוא המאמן היווני ג'יאניס ספאירופולס, שהישגי השיא שלו הם הגעה, עם סגל בינוני יחסית, פעמיים ברציפות לגמר היורוליג עם אולימפיאקוס. על פי דיווחים ביוון, המאמן כבר נמצא בשיחות עם האלופה הישראלית ודורש בין 700 ל-900 אלף דולר. מאמן זול יותר שמועמד למועדון הוא הליטאי רימאס קורטיאניטיס שדורש חוזה לעונה וחצי.

בכל מקרה, ספאחיה צפוי לעמוד על הקווים במשחק היורוליג הקרוב מול אנדולו אפס באיסטנבול ביום שלישי, משחק אליו מכבי תטוס ישירות מהאיים הקנריים, אך צפוי לקבל את הודעת הפיטורין לאחריו למרות שמשחק יורוליג נוסף יתקיים ביום חמישי מול פנרבחצ'ה.


צפוי לקבל את מלוא חוזהו. ספאחיה (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי