גינת: "אני מתבייש". פרנקו: "הייתה פאניקה והלכנו לאיבוד"

ריצ'ארד האוול, דני פרנקו
ריצ'ארד האוול, דני פרנקו | עדי אבישי

מאמן הפועל ת"א אחרי ה-87:63 שקבע 3:0 בסדרה מול מכבי ת"א: "שיחקנו במקום שהכי קשה לשחק בו נגד הקבוצה הכי טובה". על עתידו: "זה לא הזמן". הפורוורד הוסיף: "מבאס אותי להפסיד ככה". העונה הבאה: "טוב לי פה"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב הובסה הערב (חמישי) 87:63 על ידי מכבי תל אביב בהיכל וסיימה את העונה לאחר שספגה מהיריבה העירונית 3:0 בסדרת רבע גמר הפלייאוף, בה לא הצליחה להוות יריב.

תומר גינת המאוכזב אמר בסיום: "קיבלתי מכה במשחק הקודם, אבל זה פחות חשוב כרגע. אמרתי את זה כמה כבר פעמים: סבלנו מאי יציבות מאוד ברורה במהלך העונה והצלחנו להעפיל לפלייאוף ברגע האחרון אחרי המשחק נגד הפועל ירושלים. ידענו שנצטרך להתעלות ולתת יותר על מנת להקשות על מכבי וזה מבאס – מבאס אותי להפסיד ככה. אני מתבייש באיך ששיחקתי ובאיך שהקבוצה שיחקה במחצית הראשונה. זה מאוד מבאס.

"זו הייתה עונה מאוד קשה. לפני 20 דקות הסתיימה הסדרה, זה לא הזמן לעשות סיכומים ולנתח את הטעויות. יש לנו הרבה זמן לנוח, סיימנו עונה קשה ועכשיו אנחנו צריכים להתאושש. איפה אני אשחק בעונה הבאה? יש לי חוזה בהפועל תל אביב, טוב לי פה ואמרתי את זה כבר פעמים. נתחיל את הקיץ, נהיה בריאים ומאושרים, נעבוד קשה ונחזור", סיכם גינת.


"טוב לי בהפועל תל אביב". תומר גינת (עדי אבישי)

המאמן דני פרנקו סיכם: "הסתכלתי עכשיו למעלה לכיוון הקהל, עם כל האמוציות מסביב, אחרי משחק כזה, זה לא נעים והם נשארו פה. כבר ניצחתי כמה משחקים בהיכל והפסדתי כמה, במחצית הראשונה איבדנו את עצמנו כקבוצה ונכנסנו למקום הכי גרוע שיכול להיות. הדבר האחרון שאתה רוצה לעשות בהיכל – שכל אחד ינסה להציל את המולדת. השחקנים נכנסו לפאניקה, היה לחץ, איבדנו את המבנה ומכבי הוציאה אותנו מהמשחק.

"במחצית השנייה שיחקנו על הגאווה שלנו כספורטאים שעברו עונה לא פשוטה בכלל, אבל אסור לשכוח ששיחקנו במקום שהכי קשה לשחק בו נגד הקבוצה הכי טובה. זו לא נחמה אולי, אבל הגישה במחצית השנייה והתחושה שהיינו ביחד נתנו לי משהו מסוים. זה היה גדול עלינו בסופו של דבר וזה לא יום שאני ארצה לזכור".

העונה שעברה עליו באופן אישי: "זה לא הזמן לסכם, אנחנו אחרי משחק, לא נדבר על זה עכשיו. גמרנו סדרה מפרקת מבחינת אנרגיות ומבחינת לחץ שהיה על השחקנים. הם יודעים כמה מצפים מהם וכמה הם מצפים מעצמם. איפה אני אהיה בעונה הבאה? בוא נשים את הסדרה הזו מאחורינו קודם כל, אבל אל תדאג – אתה תשדר אותי במקום כזה או אחר".


יישאר? דני פרנקו (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי