דני פרנקו לא ימשיך בהפועל ת"א: "הייתה לי הזכות להיות חלק מהמסע הזה"

דני פרנקו
דני פרנקו | עדי אבישי

אחרי עונה מאכזבת וסוויפ שחטפו ממכבי תל אביב ברבע גמר הפלייאוף, האדומים הודיעו על סיום דרכו של המאמן בתום שנתיים בתפקיד. יושב הראש רמי כהן מסר: "מבכירי המאמנים בארץ, אבל ראינו לנכון להיפרד"

(גודל טקסט)
הכתובת הייתה על הקיר והערב (שני) זה הפך לרשמי: בפגישה שנערכה בין הפועל תל אביב לדני פרנקו, ראשי הקבוצה הודיעו למאמן כי הוא לא ימשיך בעונה הבאה ויעזוב את המועדון בתום שנתיים בתפקיד.


דני פרנקו נפרד: "תודה לך הפועל תל אביב. סיימנו מסע בן שנתיים בהן עברנו את כל מנעד הרגשות האפשריים. אני שמח שהיhתה לי הזכות להיות חלק מהמסע הזה. תודה לך הפועל".


יושב הראש רמי כהן אמר: "דני הגיע כאחד שיודע טוב מאוד מה זה הפועל תל אביב, לאחר שבילה מספר שנים במחלקת הנוער ובקבוצה הבוגרת בצעירותו. דני הנחיל ערכים של מקצוענות בקבוצה וסביב לה, והביא אותנו להישגים בעונה הקודמת. זה לא סוד שהעונה האחרונה הייתה לא פשוטה לכולנו אך לשמחתי ידענו להתגבר על המכשולים ולסיים באווירה טובה. יש לנו הערכה גדולה לדני שהוא ללא ספק מבכירי המאמנים בארץ, אבל ראינו לנכון להיפרד כרגע. אנחנו מודים לדני על הכל ומאחלים לו הצלחה מכל הלב".



כבר לא אדום. דני פרנקו (דני מרון)


מהמועדון נמסר: "הפועל תל אביב רוצה להודות לדני על ההישגים אליהם הוביל את הקבוצה, ובכללם העפלה ראשונה לפיינל-פור כקבוצת אוהדים והעפלה לחצי גמר גביע המדינה. אנו מאחלים לדני הצלחה בהמשך דרכו".


אחרי עונה לא מוצלחת, הפועל תל אביב השתחלה ברגע האחרון לפלייאוף העליון לאחר שניצחה את הפועל ירושלים וסיימה במקום השמיני בטבלה. בסדרת רבע הגמר, האדומים לא הצליחו להוות יריב ראוי וחטפו 3:0 כואב מהיריבה העירונית מכבי תל אביב.

 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי