סטודמאייר בדרך לעזוב? "מצפה לאתגרים החדשים בקריירה"

אמארה סטודמאייר
אמארה סטודמאייר | דני מרון

בהמשך לפרסומים על כוונתו להתאמן בלאס וגאס במטרה להשיג חוזה ב-NBA, הסנטר המתאזרח פרסם באינסטרם שלו הודעה המרמזת על פרידה מהפועל ירושלים: "יש לי רק דברים טובים להגיד על שלוש השנים כאן"

(גודל טקסט)
התחושה שאמארה סטודמאייר קרוב לעזוב את הפועל ירושלים מורגשת כבר כמה שבועות, אבל היום (חמישי) הסנטר סיפק רמז עבה לסיום דרכו בקבוצה, באמצע פוסט בחשבון האינסטגרם שלו. "סטאט" יגיע ללאס וגאס וצפוי להתאמן עם מספר קבוצות NBA על מנת למצוא את זו שתפתח לו את הדלת לקאמבק לליגה הטובה בעולם.


סטודמאייר כתב הודעה שלו ברשת החברתית: "כשאני מסתכל על שלוש השנים שלי מעבר לים, בהם שיחקתי בירושלים, יש לי רק דברים טובים לומר. זכיתי באליפות ב-2017, נבחרתי לשחקן המצטיין במשחק האול-סטאר, זכיתי בגביע ב-2019. לקחתי את המועדון למקומות הכי גבוהים שהוא הגיע אליהם בזירה האירופית. זו ברכה לדעת ששנות השבתון שלי היו מוצלחות. אני מצפה לאתגרים הבאים בקריירת הכדורסל שלי".


מחזיקת הגביע כנראה הבינה שהסנטר המתאזרח צפוי לעזוב וכבר הגיבה בסיכום עם עידן זלמנסון. בנוסף, קטש החליט להשאיר את בר טימור בקבוצה, כך שלא ברור מה יעלה בגורלו של יוגב אוחיון, שגם עליו מומשה האופציה. בגזרת הזרים, בנוסף לג'יימס פלדין שהאריך את חוזהו עוד במהלך העונה החולפת, ג'ייקובן בראון וטיישון תומאס הבטיחו לאחרונה את הישארותם לשנתיים הבאות.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Good morning!! While I reflect on my last three years playing overseas in Jerusalem, I have nothing but great things to say. Winning a Nation Championship in 2016, All-Star Game MVP, National Cup Campion 2018. Taking the team furthest it's even been in Europe. I'm blessed to know that my Sabbatical years was successful. Looking forward to the new challenges in my basketball career. #StillBalling #ItsInGodHands #TheReturn

A post shared by (əˈ•mär•ray) Amar'e Stoudemire (@amareisreal) on


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי