שרון דרוקר: "אם יוגב אוחיון היה בחורה, הייתי מתחתן איתו"

שרון דרוקר
שרון דרוקר | עדי אבישי

מאמן חולון התמוגג מהרכז שחילק שישה אסיסטים וחטף חמישה כודרים ב-86:103 על אשדוד: "הוא מבין דברים דרך מבט". על הניצחון: "27 אסיסטים זה טוב מאוד". שמחון שהצטיין עם 22 נקודות: "כיף לנו - זה מסכם הכל"

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)
רגע לפני שתפתח את הפרק האירופי שלה נגד טורק טלקום אנקרה (שלישי ב-19:45), הפועל חולון שמרה היום (שישי) על מאזן מושלם בליגת ווינר סל בתום שני מחזורים אחרי שדרסה 86:103 את מכבי אשדוד, לה זו הייתה הופעת בכורה העונה בגלל שבמחזור הראשון היא הייתה אמורה לפגוש את מכבי חיפה שכידוע עורכת מסע משחקים בארצות הברית.


המאמן המאושר שרון דרוקר סיכם: "דיברנו על כך לפני המשחק ואני חושב שגם אתם וגם אני הרגשנו שהקבוצה שיחקה עם הרבה יותר ביטחון. השחקנים שמחים לשחק ביחד ו-27 אסיסטים זה טוב מאוד. מצד שני, זו רק תחילת הדרך והיום הרגשתי שחסר לי גארד. לפתוח בצורה הזו את השבת – כיף גדול והייתה אווירה מדהימה עם קהל שדחף אותנו ואני מקווה שהוא גם אהב את הקבוצה שראה".


החיבור בין השחקנים: "קדם העונה שלנו לא היה טוב, אבל יש לי ישראלים שאפשר לצאת איתם לכל מלחמה ולכל קרב. גיא פניני חזר להתאמן והוא כבר פקטור בחדר ההלבשה, השחקנים שומעים לו ומקשיבים לו. הישראלים שלנו הכניסו את הזרים לעניינים, הם באו לדבר איתי והחלטנו ביחד על דברים שאנחנו עושים. זה נראה טוב מאוד בינתיים, אבל יש לנו דברים לשפר ולתקן וזה חלק מתהליך הצמיחה שלנו".


על יוגב אוחיון שקלע תשע נקודות, מסר שישה אסיסטים וחטף חמישה כדורים: "אם הוא היה בחורה, הייתי מתחתן איתו. אני אוהב אותו. הוא מדהים. הוא מבין תוך שנייה ממבט אחד בעיניים. הוא קורא תרגיל ומבין. גארד נוסף? אנחנו בודקים עצמנו ואם נצטרך לשנות ולהוסיף, לא נהסס. בואו ניתן לנו עוד קצת זמן ונראה איך זה יהיה באירופה. אנחנו צריכים צ'אנס נוסף, זה לא יהיה פייר לשנות דברים לפני כן".




משחק הפתיחה בליגת האלופות של פיב"א באמצע השבוע: "כל משחק הוא מלחמה, החבר'ה יודעים ורוצים את זה. שיחקנו היום ביחד, מסרנו את הכדור יפה, חלק מהתרגילים עבדו ורצנו לנקודות קלות. ניצחנו גם בריבאונד וזה היה מפתח עבורנו. מנגד, קיבלנו יותר מידי נקודות ויש לנו דברים שנצטרך לתקן".


עמית שמחון, שהצטיין עם 22 נקודות, סיכם: "היינו אגרסיביים מהרגע הראשון והתוצאה לא משקרת. באנו לשחק ביום שישי בצהריים מול הקהל המדהים הזה, נלחמנו והשארנו על הפרקט את כל מה שיש לנו. אני חושב שדווקא בגלל ההגנה שלנו, ההתקפה נראתה כלכך טוב. עשינו כמה עצירות, רצנו והיה לנו כיף – זה מסכם את זהכל מבחינתי".


היכולת הגבוהה שהציג: "יש לי היכרות ארוכה עם המאמן שרון דרוקר ובאמת נוח לי עם שיטת המשחק שלו. אני שמח מאוד שהוא פה ושמח לתת את מה שאני יכול עבור הפועל חולון. הכי כיף לי בעולם ואני מאושר להיות פה".

 


שמחון עם קליין. "כיף לנו לשחק ביחד" (עודד קרני, מנהלת הליגה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי