ג'יילן ג'ונסון שוחרר מחולון שנותרה עם ארבעה זרים

ג'יילן ג'ונסון
ג'יילן ג'ונסון | הפועל חולון - האתר הרשמי

על הפרידה מהפורוורד הצעיר (23, 2.06) לאחר שלושה משחקים הוחלט לאחר צירופו של המתאזרח ריצ'י האוול. ג'ונסון לא יצא עם הסגולים ביום ראשון למשחק באילת

(גודל טקסט)

ג'יילן ג'ונסון, הפורוורד הצעיר (23, 2.06) של הפועל חולון שוחרר מהקבוצה לאחר שלושה משחקים בהם קלע בממוצע 6 נק' ולקח 2.7 ריב'. ג'ונסון שוחרר לאחר צירופו של המתאזרח ריצ'י האוול. הוא לא ייצא עם הקבוצה לאילת, שם תשחק הקבוצה מחר (ראשון). הקבוצה תרשום את ארבעת הזרים שלה, מרכוס פוסטר, ראיין המילטון, מלאקי ריצ'רדסון ולטביוס וויליאמס. הפורוורד הצעיר גם לא ייצא עם הקבוצה למשחק החוץ ביום רביעי בצרפת, שם תפגוש את שטרסבורג.

בחולון, המשחקת במקביל לליגת ווינר גם בליגת האלופות של פיב"א, תכננו בתחילת העונה לשחק עם חמישה זרים, אך הקנס שהחליטה מנהלת הליגה להטיל על קבוצות המשתפות 5 זרים גרם לה לוותר על הזר החמישי. במשחק בו גברה באמצע השבוע חולון על טורון מפולין בליגת האלופות (105-122) ג'ונסון כלל לא שותף למרות שישב על הספסל.

בהודעת הקבוצה שפורסמה הערב נאמר כי בחוזה שהיה לקבוצה עם השחקן הייתה למועדון אפשרות יציאה שהוחלט לממשה. הגארד הצעיר הראל דדון, יעזוב את הקבוצה והוא עובר למכבי הוד השרון מהליגה הלאומית בהשאלה עד לתום העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי