צפו בתקציר: מכבי תל אביב דרסה 57:94 את אשדוד בחוץ

שחקני מכבי תל אביב חוגגים
שחקני מכבי תל אביב חוגגים | לירון מולדובן

האלופה מחצה את הקבוצה מהדרום והשאירה לה אבק כבר מהדקות הראשונות, בדרך לניצחון בהפרש אסטרונומי. קווינסי אייסי רשם שיא עונתי של 22 נקודות

(גודל טקסט)

פחות מ-48 שעות אחרי הניצחון המוחץ על באסקוניה במסגרת היורוליג, התייצבה מכבי תל אביב בהיכל הקריה באשדוד למשחק נגד הקבוצה המקומית, ממנו יצאה עם ניצחונה השישי העונה בליגה וה-12 ברציפות בכל המסגרות – 57:94. גם ללא נייט וולטרס ואות'לו האנטר שזכו למנוחה ובלי עומרי כספי שהחמיץ גם את שני המשחקים הקודמים עקב רגישות בברכו, הצהובים פשוט השפילו את הקבוצה של בראד גרינברג כאשר באמצע הרבע השני ההפרש עמד כבר על 33.

קווינסי אייסי דרס כל מה שזז בדקות הפתיחה והטביע ארבע פעמים בדרך ל-12 נקודות בעשר הדקות הראשונות, כשגם אלייז'ה בראיינט וג'ון דיברתולומאו הצטרפו אליו כדי להוביל את האורחים ל-9:30 בסיום הרבע הראשון. החגיגה נמשכה גם בתחילת הרבע השני, שבו רצה מכבי תל אביב ל-1:12 בזמן שאשדוד פשוט לא הייתה מסוגלת למצוא את הטבעת. לקראת סוף המחצית הראשונה, המארחים התעוררו מעט וקלעו עשר נקודות ללא מענה, אך בשלב הזה המשחק היה כבר גמור לחלוטין וההפרש רק הצטמק מעט, 24:47 בהפסקה.

גם את הרבע השלישי פתח אייסי עם שש נקודות רצופות, בעוד רק קליעות מוצלחות מחוץ לקשת של אלייז'ה ג'ונסון וצוף בן משה מונעות מההפרש לצמוח. הצהובים המשיכו לעשות חיים על הפרקט, עם סלים קלים ודאנקים במגרש הפתוח שהביאו לריצה נוספת של 2:14, בדרך ליתרון 40:80 לקראת עשר הדקות האחרונות.


דרס כל מה שזז. קווינסי אייסי (לירון מולדובן)

הפער הוסיף לגדול ברבע האחרון, כשגם יונתן אטיאס בן ה-18 זכה לדקות נדירות וקלע נקודת בכורה בקריירת הבוגרים. אייסי המשיך להטביע, דורסי קלע את השלשה השלישית שלו במחצית השנייה וההפרש הגיע ל-46 נקודות. האלופה הורידה מעט את הרגל מהגז ובחמש הדקות האחרונות קלעה שלוש נקודות בלבד. בסיום, כאמור, 57:94.

קלעו למכבי אשדוד: אלייז'ה ג'ונסון 16, לה דונטיי הנטון 10, ג'וש פרוינד 8, נואה דיקרסון 6, סטו דגלאס 5, עודד ברנדווין 4, צוף בן משה ועמית עבו 3 כל אחד, אלכסיי צ'וברביץ' 2. ליאור אליהו וכרמל בוכמן שותפו ולא קלעו.

קלעו למכבי תל אביב: קווינסי אייסי 22, ג'ייק כהן 14, אלייז'ה בראיינט וטיילר דורסי 12 כל אחד, ג'ון דיברתולומאו 11, טאריק בלאק 10, דני אבדיה 6, יובל זוסמן 4, סקוטי ווילבקין 2, יונתן אטיאס 1.


ניצחון מוחץ ללא קושי. שחקני מכבי ת"א חוגגים (לירון מולדובן)


ניצחון 12 ברציפות. ווילבקין ואבדיה (לירון מולדובן)


גם טאריק בלאק הטביע להנאתו (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי