במכבי ת"א מרוצים מעומק הסגל: "הם דחפו במשך 40 דקות"

שחקני מכבי תל אביב חוגגים
שחקני מכבי תל אביב חוגגים | עומרי שטיין

יומיים אחרי הניצחון המרשים על וילרבאן, הצהובים המשיכו לרכוב על המומנטום עם 75:93 קליל ברוממה: "לקחנו שליטה מהאמצע והיינו ראויים". במכבי חיפה החמיאו: "מגיע להם קרדיט על האינטנסיביות"

(גודל טקסט)

למרות לוח הזמנים העמוס, שאפשר לה בקושי יום מנוחה לאחר הניצחון המרשים על וילרבאן, מכבי תל אביב שמרה אתמול (שבת) על מאזן מושלם בליגה בפעם השביעית העונה, עם ניצחון 75:93 קליל על מכבי חיפה ברוממה. הצהובים נהנו מערב מוצלח של קווינסי אייסי, שקלע שיא עונתי של 24 נקודות ובמיוחד איפס את הידית עם ערב של 4/4 מחוץ לקשת. אלייז'ה בראיינט חזר מפציעה בקרסול שגרמה לו להחמיץ את המשחק נגד וילרבאן וסיפק יכולת טובה, כשסיים עם 12 נקודות.



מאמן הקבוצה יאניס ספרופולוס אמר בסיום: "התחלנו את המשחק בצורה לא טובה, היינו יכולים לעשות הגנה טובה יותר ואנחנו יודעים שמכבי חיפה היא קבוצה שאוהבת לרוץ, במיוחד בבית שלה. השחקנים שלה שיחקו בקצב גבוה וידענו את זה לפני המשחק, ראינו את זה במחצית הראשונה ואחרי זה התחלנו לשחק טוב יותר והיינו יותר מרוכזים. מהרגע הזה הצגנו גם יכולות הגנתיות והתקפיות טובות יותר וזה היה מאוד חשוב שהצלחנו לעצור אותם על פחות מ-15 נקודות ברבע השני והשלישי. ככה היה קל לנו יותר בהתקפות מתפרצות ובאופן כללי. לקחנו שליטה מאמצע המשחק עד סופו והיינו ראויים לנצח".


המשחק בחיפה היווה ספתח לחודש דצמבר, בו מחכים לצהובים 11 משחקים, שניים מתוכם כבר בשבוע הקרוב, נגד עירוני נהריה ובאיירן מינכן. בעקבות העומס החליטו הצהובים להשאיר את סקוטי ווילבקין מחוץ לסגל למשחק בחיפה, לצד טאריק בלאק ועומרי כספי הפצועים.



יאניס ספרופולוס. שמח מעומק הסגל (עומרי שטיין)


ספרופולוס הוסיף לקראת המשך השבוע: "ראינו שהיום שיחקנו ללא ווילבקין. יש לנו שחקנים פצועים ואנחנו מחכים שהם יחזרו, התמודדנו עם זה בכך ששיתפנו הרבה שחקנים והם עזרו מאוד לקבוצה, וזה לא רק היום. כשיש סגל כזה אני מאוד שמח".


בצד המפסיד, המאמן דניאל סאואנה סיכם: "מכבי תל אביב שיחקה עם המון לחץ ואני נותן להם את הקרדיט על האינטנסיביות לאורך המשחק. איבדנו יותר מדי כדורים ברבע השני וזה הוציא אותנו מהקצב. התמודדנו מול קבוצה מאוד טובה ועמוקה, אנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה ולהשתפר".


קפטן הירוקים ווילי וורקמן הוסיף: "מכבי תל אביב פשוט דחפה במשך 40 דקות. כשאתה משחק מול קבוצה כזו טובה, מספיק שאתה מוריד את האנרגיה לשתי דקות ואתה ישר נענש. מבחינתנו כקבוצה, אנחנו צריכים ללמוד מהמשחק הזה ולמצוא את הדרך לשחק כמה שיותר דקות באינטסיביות וברמה גבוהה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי