חזרה לקראת חצי גמר הגביע: ראשל"צ מחכה לירושלים

שחקני הפועל ירושלים
שחקני הפועל ירושלים | דני מרון

לפני משחק הנוקאאוט הגורלי בעוד פחות מחודשיים, הכתומים יארחו את האדומים למשחק השלמה מהמחזור השישי בליגת העל. ג'ונתן וויליאמס ששוחרר ייעדר אצל גודס, קטש יחסר את טרנט לוקט

(גודל טקסט)

שתי הקבוצות שייפגשו בחצי גמר גביע המדינה בפברואר הקרוב, מכבי ראשון לציון והפועל ירושלים, יתמודדו מחר (רביעי, 21:00) ראש בראש במשחק השלמה מהמחזור השישי בליגת העל בכדורסל. הכתומים והאדומים השיגו את המאזנים הטובים ביותר בסיבוב הראשון מלבד מכבי תל אביב שטרם הפסידה, כאשר הקבוצה מהבירה רשמה שמונה ניצחונות לעומת הפסד בודד, בעוד החבורה מעיר היין ניצחה שבעה משחקים והפסידה שלושה.

עודד קטש ושחקניו יגיעו למפגש עם רצף של חמישה ניצחונות בליגה, האחרון שבהם נגד הפועל אילת בשבת האחרונה, כשתמיר בלאט קבע שיא עונתי אישי של תשעה אסיסטים וגם הוביל את הקלעים עם 15 נקודות. טרנט לוקט, השוהה בארצות הברית מסיבות אישיות, ימשיך להיעדר מהסגל של האדומים. ירושלים, שהודחה על ידי ראשל"צ בחצי גמר הפיינל פור אשתקד, תקווה לקטוע רצף של ארבעה משחקים בין הצדדים שנגמרו בניצחון לקבוצה הביתית.

בצד הכתום התרחש אתמול שינוי משמעותי מאוד בסגל, כשהפורוורד/סנטר ג'ונתן וויליאמס שוחרר לאחר שקיבל הצעה מה-NBA ומי שיצטרך להיכנס לנעליו הגדולות הוא ג'יימס קלי, שחתום על חוזה זמני בקבוצה ובעקבות עזיבת וויליאמס צפוי להישאר עד תום העונה. שחקניו של גיא גודס יגיעו תשושים הרבה יותר מהירושלמים, שכן בנוסף לעובדה שקיבלו יום מנוחה אחד פחות, משחקם האחרון בנהריה הגיע לשלוש הארכות ובו ספגו הכתומים את הפסד הליגה השלישי שלהם העונה.

אדם אריאל אמר לקראת המשחק: "אנחנו מגיעים בהרכב חסר למשחק מול קבוצה מצוינת, אבל מבחינתנו נגיע הכי מוכנים שאפשר כדי לכפות את הסגנון שלנו. מקווים לראות נציגות מלאה של האוהדים הכתומים".

אדם אריאל. ראשל
אדם אריאל. ראשל"צ תגיע בסגל חסר (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי