בלאק: "יכול להיות שאיעדר שלושה חודשים"

טאריק בלאק
טאריק בלאק | עדי אבישי

מכבי ת"א הודיעה כי הסנטר ייעדר כחודש נוסף, אולם השחקן סתר זאת באמצעות האינסטגרם: "לא בטוחים כמה זמן זה ייקח, אך אהיה בחוץ לפחות שישה שבועות". הצהובים הגיבו: "ביקש להיפגש עם הרופא שלו"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הכריזה היום (רביעי) כי טאריק בלאק ועומרי כספי ייעדרו כחודש נוסף מהמגרשים, אולם מאוחר יותר סתר השחקן את הודעת המועדון כשהכריז בעמוד האינסטגרם שלו כי הוא עלול לא להיות כשיר בשלושת החודשים הקרובים.

בלאק כתב: "ברצוני להודות למשפחת מכבי תל אביב על כל התמיכה והאהבה שאני מקבל במהלך תהליך ההחלמה. אני ממריא ללוס אנג'לס להמשך התהליך כדי שאוכל לקבל את הטיפול הטוב ביותר ולהבריא באופן מלא. אנחנו לא ממש בטוחים כמה זמן זה ייקח, אבל לפחות בין שישה לשמונה שבועות ואולי אפילו שלושה חודשים, כך על פי הרופאים. אנחנו מקווים שזה יהיה מהיר יותר, אך לריפוי יש תהליך משלו וכולנו חייבים לכבד זאת".


הצהובים הגיבו לפוסט של בלאק, שכבר הספיק למחוק את הפוסט:
 "כפי שהודענו בצהריים, טאריק בלאק ייעדר ארבעה שבועות נוספים בעקבות הכאבים בברכו ולאחר מכן ייבדק שוב ויעבור הערכה מחודשת. הוא ביקש לצאת לארה"ב להיפגש עם הרופא שלו ולעבור טיפולים והעניין נבדק על ידי אנשי הקבוצה".

קבוצתו של יאניס ספרופולוס שרדה ביום שני האחרון משחק ארוך ומתיש נגד הפועל גלבוע/גליל, שנגרר לשתי הארכות כשברוטציה של אלופת ישראל היו שישה שחקנים בלבד. ארבעה מתוכם חצו את גבול 40 הדקות באותו משחק ומד העייפות והעומס עליהם רק התגבר לקראת הקרב המאתגר ביותר מחר נגד סגנית אלופת היורוליג. המאמן היווני יתנחם בכך שלפחות טיילר דורסי ואות'לו האנטר, שפספסו את הביקור בגן נר עקב מחלה, יחזרו לסגל הצהוב, כמו גם אנג'לו קלויארו וסנדי כהן שרשומים רק למפעל האירופי.

 
 
 
בלאק וכספי. הסנטר עלול להיעדר כשלושה חודשים (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי