מכבי ת"א הודיעה: בלאק וכספי ייעדרו ארבעה שבועות נוספים

עומרי כספי, טאריק בלאק
עומרי כספי, טאריק בלאק | עדי אבישי

הסנטר, שסובל מכאבים בברכו, עבר בדיקת MRI שלא הראתה שיפור ולא יחזור לשחק בחודש הקרוב, כמו גם הפורוורד שטרם התאושש מפציעה דומה. ג'קסון צפוי לנחות בשבוע הבא

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב קיוותה לבשורות טובות מכיוונו של טאריק בלאק לקראת משחק היורוליג הקשה נגד אפס אנדולו, אך קיבלה את ההפך: הסנטר, שעדיין סובל מכאבים בברכו, עבר היום (רביעי) בדיקת MRI שלא הראתה שיפור במצבו ולכן הוא ימשיך לנוח בארבעת השבועות הקרובים, בהם יעבור טיפולי פיזיותרפיה לפני שייבדק פעם נוספת. גם מצבו של עומרי כספי כלל לא מעודד מבחינת הצהובים, שכן הפורוורד ממשיך לסבול בעצמו מכאבים בברך וגם הוא לא צפוי לשוב למגרשים בארבעת השבועות הקרובים.

קבוצתו של יאניס ספרופולוס שרדה ביום שני האחרון משחק ארוך ומתיש נגד הפועל גלבוע/גליל, שנגרר לשתי הארכות כשברוטציה של אלופת ישראל היו שישה שחקנים בלבד. ארבעה מתוכם חצו את גבול 40 הדקות באותו משחק ומד העייפות והעומס עליהם רק התגבר לקראת הקרב המאתגר ביותר מחר נגד סגנית אלופת היורוליג. המאמן היווני יתנחם בכך שלפחות טיילר דורסי ואות'לו האנטר, שפספסו את הביקור בגן נר עקב מחלה, יחזרו לסגל הצהוב, כמו גם אנג'לו קלויארו וסנדי כהן שרשומים רק למפעל האירופי.

לגבי ארון ג'קסון, שחתם בקבוצה בשבוע שעבר ואמור לגבות את סקוטי ווילבקין בקו האחורי, מכבי תל אביב הודיעה כי הוא צפוי לנחות בישראל בשבוע הבא. הגארד שוהה בימים אלו לצד ארוסתו, הכורעת ללדת.

כספי ובלאק. לא יחזרו לפרקט בקרוב (עדי אבישי)
כספי ובלאק. לא יחזרו לפרקט בקרוב (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי