ג'ון הולנד נחת: "יש לנו סיכוי טוב לזכות בליגת האלופות"

ג'ון הולנד
ג'ון הולנד | הפועל "בנק יהב" ירושלים

שחקן הרכש של האדומים מהבירה הגיע לארץ ויצטרף מחר לאימונים: "זה מועדון גדול שכבר מצליח ונמצא במקום טוב. הקבוצה בדרך הנכונה ואני מקווה שנישאר על מסלול הניצחונות"

(גודל טקסט)

הרכש החדש של הפועל ירושלים, ג'ון הולנד שחתם בקבוצה ביום חמישי האחרון, נחת היום (ראשון) בישראל כדי להצטרף לאדומים באופן רשמי וכבר מחר יערוך את אימון הבכורה שלו, כאשר ביום רביעי הקרוב הוא עשוי להתלבש למשחק הליגה נגד הפועל באר שבע.

הפורוורד בן ה-31, שימלא את מקומו של טרנט לוקט, אמר לאחר הנחיתה: "הפועל ירושלים זה מועדון גדול שכבר מצליח ונמצא במקום טוב, אני מקווה שאוכל לעזור". לגבי התכונות שהוא צפוי להוסיף לסגל של עודד קטש, סיפר הולנד: "אני שחקן קבוצתי שמשחק חזק ומנסה להביא את האנרגיה שלי. אוכל לעזור בכל מה שהקבוצה תצטרך, אם זה לקלוע נקודות או לעשות הגנה. אני כאן כדי לעשות את המיטב".

שחקן הרכש של האדומים מהבירה מכיר את אירופה, לאחר ששיחק בעבר בצרפת, טורקיה וספרד. על ההיכרות שלו עם ליגת האלופות של פיב"א והסיכויים של קבוצתו החדשה לזכות במפעל, הוא אמר: "אני מכיר את המפעל קצת, אני חושב שיש לנו קבוצה טובה וסיכוי טוב לזכות, כרגע הקבוצה בדרך הנכונה ואני מקווה שנישאר על מסלול הניצחונות".


"יש לנו סיכוי טוב לזכות בליגת האלופות". ג'ון הולנד (באדיבות הפועל "בנק יהב" ירושלים)
הרכש החדש כבר מתרגל לצבעים החדשים (באדיבות הפועל
הרכש החדש כבר מתרגל לצבעים החדשים (באדיבות הפועל "בנק יהב" ירושלים)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי