זר שמיני ואחרון: מכבי תל אביב רשמה את ארון ג'קסון לליגה

ארון ג'קסון
ארון ג'קסון | עדי אבישי

הצהובים, שנותרו עם ווילבקין כרכז יחיד לאור מכת הפציעות, צירפו את האמריקאי בן ה-33 לסגל במסגרת המקומית ובכך ניצלו את הרישום האחרון לעונה הנוכחית. הבכורה: בשלישי נגד באר שבע

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הודיעה היום (שני) על רישומו של ארון ג'קסון באיגוד הכדורסל, מה שאומר שהחל מעתה הוא ישתתף במשחקי הקבוצה גם בליגת העל. בכך סגרו הצהובים את מכסת הזרים לעונה הנוכחית, שכן הרכז האמריקאי הוא הזר השמיני שנרשם לליגה. את הופעת הבכורה שלו בזירה המקומית צפוי ג'קסון לערוך כבר מחר, במשחק ההשלמה מהמחזור השביעי נגד הפועל באר שבע.

הגארד בן ה-33, שהצטרף לקבוצה בסוף חודש דצמבר האחרון, שיחק עד כה רק במסגרת היורוליג. אלא שמכת הפציעות החריגה שפקדה את מכבי תל אביב בחודשים האחרונים, וגרמה בין השאר לכך שג'ון דיברתולומאו ונייט וולטרס סיימו כמעט בוודאות את העונה, השאירה את המאמן יאניס ספרופולוס עם סקוטי ווילבקין כמוביל הכדור היחיד בסגל. המאמן היווני הסביר בשבוע שעבר שג'קסון נקע את קרסולו באימון שלפני המשחק נגד ריאל מדריד ולכן לא נרשם כבר לפני המפגש עם הפועל אילת, בו ספגו הצהובים את הפסד הבכורה שלהם בליגה.

כזכור, יובל זוסמן שבר את אגודל ידו הימנית לפני כשלושה שבועות והאלופה נותרה עם דני אבדיה וג'ייק כהן כישראלים הבכירים היחידים בסגל. ההחלטה להחתים את אמארה סטודמאייר, שהוא דווקא שחקן פנים ולא גארד, נולדה לא רק בשל היותו של הסנטר בעל דרכון ישראלי, אלא מתוך מחשבה לשלב את ג'קסון בליגה ובכך לזרז את ההשתלבות שלו בקבוצה. בינתיים, הרכז בלט לטובה בניצחון החשוב על פנרבחצ'ה ביום שישי האחרון, כשקלע 12 נקודות למרות שסבל מכאבים בקרסול וצלע במהלך כל המחצית השנייה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי