ממשיכה לחגוג: צפו בהפועל ירושלים דורסת את נס ציונה, 71:102

סולימאן בריימו
סולימאן בריימו | אודי ציטיאט

אחרי הזכייה בגביע, האדומים מהבירה קטעו רצף של שני הפסדי ליגה עם ניצחון מוחץ על הכתומים. אילת ניצחה בנהריה בזכות מהפך נהדר ברבע הרביעי, גלבוע/גליל הנחילה לבאר שבע הפסד רביעי רצוף

(גודל טקסט)

רגע לפני שהפוקוס עובר לחלון המשחקים של נבחרת ישראל בפתיחת קמפיין מוקדמות אליפות אירופה, המחזור ה-19 בליגת העל בכדורסל מגיע הערב (ראשון) לסיומו. מחזיקת גביע המדינה היוצאת והנכנסת, הפועל ירושלים, הביסה ללא תנאי את עירוני נס ציונה. זו שהפסידה לאדומים בגמר, עירוני נהריה, נחלה מפח נפש נוסף בדמות הפסד להפועל אילת, שביצעה מהפך ברבע האחרון. בבאר שבע, הקבוצה המקומית נחלה הפסד רביעי ברציפות כשנכנעה לגלבוע/גליל.

הפועל ירושלים – עירוני נס ציונה 71:102
מי שחשב ששחקניו של עודד קטש יגיעו שאננים במידת מה לאחר הזכייה בגביע, התבדה כבר ברבע הראשון כשהאדומים-לבנים ברחו ליתרון דו ספרתי מהיר. משם ההפרש רק צמח, כשהקבוצה של נדב זילברשטיין המשיכה במומנטום המזעזע שלה ונחלה הפסד ליגה רביעי ברציפות. את הירושלמים, שעדיין נמצאים במקום השני, הוביל סולימאן בריימו עם 14 נקודות, ג'ייקובן בראון הוסיף 13 (ושבעה אסיסטים), ג'יימס פלדין סיים עם 11, נמרוד לוי ושלווין מאק קלעו 10 כל אחד. בנס ציונה, שמדורגת שמינית בטבלה, בדיוק, דקוואן קוק בלט מעל כולם כפי שהיה בהפסד לנהריה בחצי גמר הגביע, עם 21 נקודות ו-10 כדורים חוזרים.

עירוני נהריה – הפועל אילת 89:84 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
הסגולים קיוו להתאושש מההפסד הכואב לירושלים ביום חמישי האחרון ובהחלט היו בדרך הנכונה לשם בפתיחת הרבע האחרון, אליו הגיעו עם יתרון בן שמונה נקודות שאף צמח ל-10 כשבע דקות לסיום. אלא שהאורחת, בהדרכתו של אקס נהריה אריק אלפסי, יצאה לריצת 0:11 שהפכה את התוצאה ועמדה בלחץ עם קליעות עונשין מוצלחות בדקות ההכרעה. רפי מנקו הצטיין בשורות אילת, שעקפה את הפועל תל אביב בדרך למקום התשיעי, עם 25 נקודות ושבעה ריבאונדים. קיוון דבנפורט תרם דאבל-דאבל של 14 ו-12 ורייבונטה רייס סיים עם 13 נקודות. בצד הסגול, 17 של דיימון סימפסון וג'רל מקניל לא מנעו הפסד של הצפוניים, שעדיין במקום השישי בטבלה.

ג'ייקובן בראון. ירושלים ממשיכה לחגוג (אודי ציטיאט)
ג'ייקובן בראון. ירושלים ממשיכה לחגוג (אודי ציטיאט)

הפועל באר שבע – הפועל גלבוע/גליל 85:81 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
החבורה מגן נר חזרה לנצח אחרי שני הפסדים וקפצה בעקבות כך למקום השביעי בטבלה, בעוד לקבוצה של רמי הדר זה היה הפסד רביעי בארבעת המשחקים האחרונים והמרחק בינה לבין אשדוד, האחרונה בטבלה, הצטמצם לשני משחקים בלבד. מייקל יאנג הצטיין בצד המנצח עם 28 נקודות וג'מאר גאלי סייע לו עם 17. סטיב זאק הוביל חמישה קלעים בספרות כפולות בקבוצה מבירת הנגב, כשקלע 19 נקודות. דשון באלטר הוסיף 16 משלו.

עוד באותו נושא: ליגת העל בכדורסל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי