נתניהו גינה את מכבי תל אביב: "מעמידה אזרחים בסכנה"

ביבי נתניהו
ביבי נתניהו | עמוס בן גרשום

במסגרת דיון שהתקיים בראשותו בנושא היערכות להשלכות הקורונה, ראש הממשלה ביקר את התנהלות המועדון הצהוב: "יש לי הערכה מאוד גדולה אליהם, אך הם הפרו את ההוראות"

(גודל טקסט)

דיון בראשותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו התקיים היום (חמישי) בלשכתו, בנושא ההיערכות הכלכלית להשלכות נגיף הקורונה ובו השתתפו שר האוצר, שר הכלכלה ונגיד בנק ישראל, בין השאר. בפתח דבריו אמר נתניהו: "לאור ההנחיות שהוצאנו אתמול ממטה הטיפול בנגיף הקורונה, אני מבקש מכולם להישמע להוראות שהוציא משרד הבריאות".

בהמשך לאותם דברים, ראש הממשלה גינה את התנהלות מכבי תל אביב, שלא נשמעה להנחיות משרד הבריאות אשר קבעו כי השבים מספרד, כפי שעשו הצהובים לפני 12 ימים אחרי משחקם בוולנסיה, מחויבים לשהות בידוד. כידוע, אלופת המדינה בכדורסל אירחה אתמול את אנדולו אפס הטורקית במסגרת היורוליג, לעיני 3,330 צופים שהורשו להיכנס להיכל 'מנורה מבטחים' כחצי שעה בלבד לפני פתיחת ההתמודדות.

"יש לי הערכה גדולה מאוד למכבי תל אביב בכדורסל, אך אני מגנה את העובדה שהם לא נשמעו להוראות הללו והפרו אותן. אנחנו מעמידים בדרך זו הרבה אזרחים בסכנה של הידבקות. כבדו את ההוראות", אמר נתניהו.

ראש הממשלה התייחס גם להתפשטות הנגיף בישראל: "אף אחד לא יודע איך האפידמיה הזו תתפשט, לאן היא תגיע ואיזה מחירים היא תגבה, גם מבחינה כלכלית. לכן אנחנו נערכים לקראת מה שכבר קרה ולמה שיכול לקרות".

רה
רה"מ בנימין נתניהו (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי