דיווח: טיבור פלייס על הכוונת של מכבי תל אביב

אלכס טיוס, טיבור פלייס
אלכס טיוס, טיבור פלייס | Aykut Akici / Contributor

בצל המצב הכלכלי אליו נקלעו הצהובים, באתר 'piratasdelbasket' פורסם שהם סימנו את הסנטר הגרמני של אנאדולו אפס וינסו להחתימו אם יהפוך לשחקן חופשי

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ממתינה בקוצר רוח להחלטת היורוליג ב-25 במאי ובינתיים היא מתמודדת עם המצב הכלכלי אליו נקלעה בעקבות הפסקת עונת הכדורסל, אולם על פי הדיווחים הצהובים ממשיכים לעבוד במרץ על חיזוק הסגל לקראת העונה הבאה.

על פי דיווח שפורסם היום (שלישי) באתר 'piratasdelbasket', טיבור פלייס (30, 2.21), הסנטר הגרמני של אנאדולו אפס, נמצא על הכוונת של הצהובים והם בוחנים אפשרות לצרפו לקראת העונה הבאה. לא בטוח שפלייס ימשיך בעונה הבאה בשורות אנאדולו אפס ומכבי תל אביב ערנית לאפשרות שהסנטר הגרמני יהפוך לשחקן חופשי. במקרה כזה, על פי הדיווח, אלופת ישראל תנסה להחתימו.

פלייס תרם העונה 9.5 נקודות ו-4.3 ריבאונדים למשחק במסגרת היורוליג, אותה כידוע אנאדולו אפס מובילה. במסגרת הליגה הטורקית, שהסתיימה רשמית בגלל הקורונה, הגרמני העמיד ממוצאים של 11.4 נקודות ו-6.6 ריבאונדים. למרות המספרים, בדיווח נכתב שיכולתו הטובה של סרטאץ' סאנלי, הסנטר המוביל כיום של אנאדולו, עלולה לסלול את דרכו של פלייס החוצה.

מבחינת מצבת הגבוהים של מכבי תל אביב, לאחרונה הודיעה הקבוצה על סיום ההתקשרות עם ג'יילן ריינולדס, כאשר גם אמארה סטודמאייר לא אמור להמשיך בעונה הבאה. שחקן נוסף שלא ידוע מה יעלו בגורלו הוא טאריק בלאק, אך לאחרונה דווח כי הוא קרוב להאריך חוזה. מי שכן אמור להישאר הוא הוא הסנטר המצטיין אות'לו האנטר, שחתם בחודש פברואר האחרון על חוזה חדש.


 בקרוב בהיכל? טיבור פלייס (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי