ורגאס עזב את מכבי חיפה מסיבות אישיות, אנדרוז יחליפו

גרגורי ורגאס
גרגורי ורגאס | מאור אלקסלסי

הירוקים הכריזו על צירופו של הגארד האמריקאי, שייכנס למשבצת של הרכז שהודיע כי לא ישוב לישראל. הבעלים ג'ף רוזן: "צירפנו שחקן מוכשר שניחן ביכולות התקפיות מוכחות". גם אנתוני פישר חתם

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

ההכנות לקראת חידוש ליגת ווינר סל נמשכות במרץ, כאשר הקבוצות מחדשות את הסגלים לקראת החזרה לפרקט. הבוקר (רביעי) הייתה זו מכבי חיפה שהחתימה עד תום העונה את הגארד האמריקאי אנדרו אנדרוז, שייכנס למשבצת של גרגורי ורגאס שהודיע כי לא ישוב לישראל מסיבות אישיות. שחקן נוסף שחתם עד תום העונה הוא הגארד האמריקאי-ישראלי, אנתוני פישר.

אנדרוז (26, 1.88) שיחק בעונה החולפת בקבוצת בויוקצ'קמצ'ה מהליגה הראשונה בטורקיה ורשם ממוצעים מרשימים של 20.8 נקודות, 3.8 ריבאונדים ו-4.5 אסיסטים ב-35.2 דקות למשחק. בעונת 2018-19 אנדרוז כיכב במדי הפועל עפולה מהליגה הלאומית. הגארד שיחק בתקופת הקולג'ים בוושינגטון לפני שעבר לראשונה לטורקיה. בין היתר הוא שיחק במדי ריגה ב-VTB ובליגת הפיתוח של ה-NBA.

ממכבי חיפה נמסר: "מועדון הכדורסל מכבי חיפה רוצה להודות לגרגורי על עוד עונה נפלאה במדים הירוקים, במהלכה הוא העמיד ממוצעים של 11.5 נקודות ושיא ליגה היסטורי של 9.7 אסיסטים למשחק". הבעלים ג'ף רוזן אמר לאחר החתימה: "אנדרוז ניחן ביכולות התקפיות מוכחות והוא הראה את זה השנה בליגה הטורקית. אנחנו שמחים לצרף שחקן מוכשר שכזה לסיום העונה בליגה". המאמן דניאל סאואנה הוסיף: "שיחקנו נגד אנדרוז בליגה הלאומית והיה קשה מאוד להתמודד איתו. אני שמח שהפעם הוא יהיה בצד שלנו".

פישר (34, 1.91), שיחק העונה במדי בני הרצליה מהליגה הלאומית והעמיד ממוצעים של 11.9 נקודות, 2.1 אסיסטים ו-1.4 ריבאונדים למשחק. פישר חוזר לשחק במדים הירוקים, לאחר שבעונה הקודמת סייע לקבוצה לחזור למקומה הטבעי בליגת העל, כולל הופעת שיא של 24 נקודות במשחק העלייה.

"אנחנו שמחים מאוד שאנתוני שוב לובש ירוק", אמר בעלי הקבוצה ג'ף רוזן, "הוא ווינר מוכח ואנחנו מצפים לתרומה שלו בחלק האחרון של העונה". "אני שמח שפיש חוזר לקבוצה", אמר דניאל סאואנה. "הוא מנהיג על המגרש ובחדר ההלבשה וראינו מצוין את היכולות שלו במאני טיים בעונה שעברה".


אנתוני פישר (מכבי חיפה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי