גודס: "ביום רגיל קבוצות לא היו מצליחות לצרף שחקנים ברמה הזו"

גיא גודס
גיא גודס | עדי אבישי

מאמן מכבי ראשון לציון דיבר על ההזדמנות שנוצרה בשוק בעקבות משבר הקורונה: "שחקנים ששווים 180 אלף דולר הגיעו במספרים שקבוצות ליגת העל משלמות". וגם: עתידו והחשש מפציעות

(גודל טקסט)

"אני עדיין לא סגור לעונה הבאה. ישבנו ודיברנו על עתידי, אבל הקורונה הפסיקה את הכל ועכשיו אנחנו נצטרך לחזור ולשוחח על כך". הדובר הוא גיא גודס, מאמן מכבי ראשון לציון, שהתראיין בתכנית הספורט של 103FM ודיבר בין היתר גם על חזרת ליגת ווינר סל ומבול ההחתמות של הקבוצות.

על כך שקיימת הזדמנות בשוק לאור העובדה שמרבית הליגות באירופה לא יחזרו העונה לפעילות: "אני חושב שזה מה שקבוצות עשו בגדול. אם מסתכלים על הזרים החדשים שהגיעו לארץ, חלקם מאוד איכותיים וביום רגיל קבוצות לא היו מצליחות להביא אותם במספרים שיש להן. שחקנים ששווים 180 אלף דולר הגיעו בסכומים שקבוצות ליגת העל משלמות".

על צירוף הסנטר זאק הנקינס: "הבאנו שחקן גבוה וצעיר שהייתה לו עונה מצוינת עם נימבורק בליגת האלופות של פיב"א. בשנה הבאה מדברים על הרבה מאוד כסף גם בהקשר שלו, אז בסיטואציה הזו הצלחנו להביא אותו לחודשיים. אם נוכל להשאיר אותו לעוד שנה אז מאוד נשמח כי הוא פוטנציאל גדול. שלושת הזרים שהתחלנו את העונה איתם כבר הגיעו לארץ. לקבוצות אחרות יש הזדמנות להחתים שחקנים אחרים עם אופציה לעונה הבאה, לנו לא".


תקופת ההכנה לפני חזרת הליגה: "זר שהגיע מוקדם לארץ יתחיל ב-1 ביוני עם כולם ומי שלא הגיע בזמן ייאלץ להצטרף קצת יותר מאוחר. כל יום נורא משמעותי בהכנה, כי יש רק 19 ימים עד המשחק הראשון ב-20 ביוני. אין הרבה זמן להתכונן, אבל נעשה את המיטב. הכל קצר ומהיר. זה המתווה".

פציעות: "קיים חשש, הרי זה משהו שלא התנסינו בו עד היום, לא מאמני הכדורסל ולא מאמני הכושר, שצריכים להתוות דרך מסוימת. 19 יום של הכנה זה באמת כלום, אבל צריך לצאת מהקופסא ולעשות את המיטב בזהירות, לפחות באימונים הראשונים. נצטרך לפעול בחכמה ולהיות קשובים כמה שיותר לשחקנים. יש כאלה ששמרו על כושר יותר ואחרים שלא עשו כלום. נצטרך להיות זהירים כי יש לנו מטרה משותפת".

התחושות של השחקנים: "הם מאוד שמחים לחזור לשחק. הם התאמנו רק בתוך הבית במשך כחודשיים, אז מבחינתם זה כיף לחזור לשחק כדורסל. מצד שני, הם מודעים לעניין הפציעות ויצטרכו להיות מאוד זהירים וקשובים לגוף שלהם. ככל הידוע לי, הם מאושרים משובה של הליגה".

 

גיא גודס (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי