למרות הצורך בבידוד: שחקני הרכש הזרים יערכו בדיקות רפואיות

טאליב זאנה
טאליב זאנה | הפועל תל אביב

במטרה להקל על קבוצות ליגת העל בכדורסל, לקראת החזרה האימונים בשבוע הבא השיגה המנהלת הקלות נוספות ושחקנים חדשים, על אף שרק הגיעו ארצה, יעברו בדיקות מאמץ כדי לקבל אישור רשמי להצטרף לסגל

(גודל טקסט)

לאחר שמכבי תל אביב החלה בסוף השבוע לערוך מעין מחנה אימונים ב"כפר המכביה" כדי לשלב גם את הזרים שרק שבו מחו"ל ונדרשים להישאר בבידוד, קבוצות רבות בליגת העל התרעמו על התנהלות הצהובים, שפשוט בידלו את עצמם משאר הקבוצות שנערכו לחזרה לאימונים רק ב-1.6, בהתאם לאישורי משרד הבריאות.

בעוד ליגת העל בכדורגל תצא לדרך כבר בסוף השבוע הקרוב (שידורים ישירים בחבילת הערוצים של ספורט1), בשבוע הבא קבוצות הכדורסל אמורות לשוב לאימונים מלאים הכוללים מגע, במטרה לחזור לכושר לקראת חידוש העונה ב-20.6, אלא שהתנהלות מכבי תל אביב, שערכה לשחקניה בדיקות קורונה כדי לקבל את אישור משרד הבריאות לקיים אימונים סגורים, הובילה לפריצת דרך קטנה. לכן, כדי שקבוצות לא ימצאו את עצמו בסגלים חסרים וללא יכולת לחזור לשגרה, הן קיבלו את אישור משרד הבריאות לערוך בדיקות המאמץ והבדיקות אורטופדיות לשחקני הרכש שמגיעים בימים אלו מחו"ל – ובכך לוודא שכולם כשירים ועומדים לרשותם להמשך הליגה.

לפי ההודעה הרשמית, "מנהלת הליגה הצליחה להשיג היום הקלות נוספות עבור הקבוצות, לקראת פתיחת האימונים ב-1 ביוני. משרד הבריאות אישר לקבוצות לערוך בדיקות מאמץ ובדיקות אורטופדיות לשחקנים הזרים הנמצאים בבידוד, זאת לאחר שבתחילה הבהירו כי בדיקות אלה יוכלו להתבצע אך ורק בסיום 14 ימי בידוד. מדובר בשחקנים חדשים בלבד, שהיה חשש כי אם אחד השחקנים ייכשל בבדיקות המאמץ והבדיקות האורטופדיות, לא יהיה זמן לקבוצות למצוא שחקן אחר (אם כאמור הבדיקות היו נעשות אחרי 14 יום) ולכן מנהלת הליגה העבירה מתווה חדש למשרד הבריאות עם בקשה להקלות אלה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי