גרוטו הודיע לשחקנים: ייבחן מחדש נושא הבידוד הביתי

פרופסור איתמר גרוטו, שחקני מכבי תל אביב
פרופסור איתמר גרוטו, שחקני מכבי תל אביב | מכבי תל אביב, האפליקציה הרשמית

בפגישה בין שחקני ומאמני ליגת העל בכדורסל למשנה למנכ"ל משרד הבריאות, המנהלת אישרה כי "פרופסור גרוטו ישקול, יתייחס ויחליט האם ניתן לקיים הקלות". קבוצות יוכלו לערוך בדיקות קורונה

(גודל טקסט)

כנראה שלחץ שחקני ליגת העל בכדורסל עשה את שלו. רק היום (חמישי) סיפרו ג'ייק כהן ממכבי תל אביב ואבי בן שימול מהפועל אילת על חששות השחקנים, אלא שהערב נערכה שיחת "זום" בין פרופסור איתמר גרוטו, משנה למנכ"ל משרד הבריאות לבין שחקני ומאמני הליגה ובסיומה נקבע כי מתווה החזרה ייבחן מחדש ועשוי להשתנות, מה שגם יכול להשפיע על שחקני ליגת העל בכדורגל שנמצאים בבידוד.

"מטרת הפגישה הייתה לקיים שיח בלתי אמצעי בין פרופסור גרוטו לבין המאמנים והשחקנים, על מנת לשמוע ולהשמיע", נמסר מהמנהלת, "גרוטו מנה את ההנחיות והשיקולים מאחוריהן ואת המורכבות הטמונה בבדיקות הקורונה, השחקנים העלו סוגיות לגבי הבידוד החריג שנכפה עליהם וסוגיית הבדיקות. בתום השיחה הודיע גרוטו כי הוא ישקול, יתייחס ויחליט האם ניתן לקיים הקלות כלשהן לגבי הבידוד".

עוד נמסר כי, באשר לקיום בדיקות קורונה, כפי שבצעה, למשל, מכבי תל אביב, תוכל כל קבוצה לנהוג על פי רצונה כמו כל ארגון אחר בישראל. "יודגש כי מנהלת הליגה פועלת כיום ותמשיך לפעול בעתיד אך ורק לפי הנחיות ממשלת ישראל ומשרד הבריאות ותדרוש מהשחקנים והקבוצות לעמוד בהן", נכתב בהודעה לסיכום.





גרוטו באימון ביד אליהו השבוע (האפליקציה הרשמית של מכבי תל אביב)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי