יותם הלפרין התייחס לעזיבתם של ג'ייקובן בראון וטיישון תומאס

ג'ייקובן בראון, תמיר בלאט
ג'ייקובן בראון, תמיר בלאט | דני מרון

המנהל המקצועי ב-103FM: "כיבדנו את בקשתם לחזור לארצות הברית. אם תשאלו קבוצות בליגה, אלה שני השחקנים שהן היו מוציאות מהפועל ירושלים". וגם: שיתוף הפעולה בין בלאט לפארגו

(גודל טקסט)

יותם הלפרין, המנהל המקצועי של הפועל ירושלים, עלה לשידור בתכנית הספורט של 103FM והתייחס בין היתר גם לעזיבתם של שני כוכבי הקבוצה, ג'ייקובן בראון וטיישון תומאס: "כשהוחלט על חזרה לליגה ואני מאמת את זה מתוך המועדון, לא ידענו מי יחזור וממש התחלנו מהתחלה. יצרנו קשר עם כל הזרים והפתענו לטובה כאשר כולם נענו לחזור. לאחר שבוע או שבועיים, קיבלנו בקשה מגי'יקובן ומטיישון לחזור לארצות הברית, כל אחד והבעיות שלו, וכיבדנו את זה. אם תשאל את שאר הליגה אם הם יכולים להוציא שני שחקנים מירושלים, אני חושב שהם היו מוציאים אותם, כי הם באמת היו סופר-סופר משמעותיים עבורנו".

שיתוף הפעולה בין תמיר בלאט לג'רמי פראגו: "תמיד הוא אחד השחקנים הכי מקצוענים שעבדתי איתו. הוא יודע להגיב לסיטואציות ונמצא בזון מאוד מאוד ברור. מבחינתו, הוא תמיד צריך להיות מוכן. אנחנו לא יודעים איך יהיה השילוב עם ג'רמי שנמצא בבידוד, נצטרך עוד כמה ימים כדי לדעת. הכל יקרה תוך כדי תנועה עם ג'רמי. אני מניח שהוא יתחיל להתאמן בסביבות ה-21 ביוני פלוס מינוס, שזה משאיר לו משהו כמו חודש להיות כמה שיותר מוכן לקראת השלבים המכריעים של הליגה. זה לא מצב פשוט. ג'ייקובן עזב והתגובה, להביא את ג'רמי תוך 24 שעות, הייתה די מהריה. גם טיישון עזב וקצת היה קשה להגיב לזה, כי אין הרבה שחקנים כמוהו. זה לא היה פשוט והחלטנו להישאר עם הסגל הנוכחי בו אנחנו מאוד מאמינים".

על חזרת הליגה: "מצב מוזר, אני מודה. אני מקווה שלא אתקל במצב כזה שוב בחיים שלי. מדברים על להמשיך מהנקודה בה הפסקנו, אבל אני חושב שזה קצת יותר נכון להתחיל מהתחלה. החבר'ה הגיעו במצב שונה פיזית ומנטלית. אני מקווה שנהיה מוכנים לקראת הפתיחה המחודשת. פציעות? אנחנו נזהרים מאוד. יש לנו מאמן כושר ברמה מאוד גבוהה. כל הדבר הזה הוא סימן שאלה וזו פעם ראשונה שנתקלים במקרה כזה. אנחנו חיים מיום ליום ומהתחושות של השחקנים. הצוות והמעטפת של המועדון טובים מאוד ולאט-לאט נרגיש מה נכון ומה לא. אנחנו לא ממהרים ולא נסכן שום שחקן. יש המון יתרונות להחזרת הכדורסל, אבל אני מבין את הקבוצות שקשה להן כי המצב לא פשוט. אני אוכל לענות בעוד חודש וחצי, כשנסיים את כל התהליך ונראה האם יצרנו משהו חיובי מכל דבר הזה".

על כך שאין קהל: "אין לי ספק שקבוצות שיש להן גב של קהל עצום, תהיה פה פגיעה מאוד-מאוד קשה. אני לא מדבר כלכלית, אלא מקצועית. וזה אחד הדברים שנצטרך להתמודד איתם ולהתרגל אליהם. גל שני? יש פחד שכל הדבר ייקח אותנו אחורה, אנחנו בטראומה מהחודשים האחרונים. אלה שמאוד אוהבים ספורט, לשבת ולא לראות כלום במשך כמה חודשים, זה דבר מאוד חריג. בסוף יש הוראות ויש את מי שקובע, אנחנו נקווה שזה לא ייעצר שוב. אני מקווה שזה יעבור בצורה חלקה וטובה ושבסוף התקופה נגיד 'וואלה, עשינו משהו טוב'".

 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי