דיווח באיטליה: מכבי תל אביב תפנה לבילי בארון

בילי בארון
בילי בארון | אתר היורוליג

בארץ המגף נטען כי הצהובים מעוניינים בגארד הכוכב האדום בלגרד, שהצטיין נגדם במשחק היורוליג האחרון של העונה. גם ולנסיה בתמונה, מאמן הסרבים מנסה לשכנעו להישאר

(גודל טקסט)

האם מכבי תל אביב סימנה את גארד הכוכב האדום בלגרד לקראת העונה הבאה? על פי דיווח באיטליה, הצהובים נמנים בין מספר קבוצות שמעוניינות לצרף את בילי בארון, שכיכב במדי הקבוצה מבירת סרביה בעונה הנוכחית, ואף צפויים לפנות אליו בקרוב. גם ולנסיה הוזכרה כמועמדת לקלוט אותו.

לאחרונה פורסם במספר כלי תקשורת כי בארון מבוקש בווירטוס בולוניה, אולם האופציה ירדה מהפרק בשל רצונו של הגארד לשחק בקבוצת יורוליג. במקביל, בסרביה נטען כי מאמנה החדש של הכוכב האדום, סשה אובראדוביץ', מנסה לשכנע את בארון להישאר בקבוצה בעונה הבאה.

זהו השחקן השני של הקבוצה מבלגרד ששמו מקושר למכבי תל אביב בשבוע האחרון, זאת לאחר שבסרביה דווח כי לורנזו בראון בדרכו לאלופת ישראל. בארון בן ה-30 קלע 11.6 נקודות למשחק ביורוליג העונה ודייק ב-40.3% מחוץ לקשת. קבוצתו של יאניס ספרופולוס פגשה אותו במשחקה האחרון במסגרת האירופית לפני ביטול העונה ובאותו ערב, בארון הצטיין עם 22 נקודות, כולל 5/7 לשלוש, יחד עם חמישה ריבאונדים וארבעה אסיסטים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי