קטש החמיא לזיו: "סיטואציה לא פשוטה, שמח שהוא טוב כשצריך אותו"

play
הבריחה החלה. זיו | קובי אליהו
עם ריצת 0:10 מאוחרת: גראן קנאריה ניצחה 83:85 דרמטי את הפועל תל אביב 04:12

הגארד בלט בניצחון על גלבוע/גליל, מאמן מכבי תל אביב שיבח גם את ניבו: "הוא עדיין בוסר, יש שיפור והוא חלק מזה שאנו נראים יותר טוב"

(גודל טקסט)

אחרי שבוע עמוס וקשה במיוחד, שכלל הפסד ביתי בהארכה לבני הרצליה, ניצחון במילאנו והפסד דרמטי בבולוניה, מכבי תל אביב הגיעה הערב (שני) לגן נר וניצחה 60:77 את הפועל גלבוע/גליל במשחק שהיה לא פשוט עבורה במשך שלושה רבעים. האורחת ברחה בסיום בדרך לתוצאה שלא שיקפה את יחסי הכוחות על הפרקט, אך מבחינת עודד קטש מדובר בעוד קצת אוויר לנשימה בעונה המטלטלת שחווה קבוצתו.

עודד קטש, מאמן מכבי תל אביב
נרגש לחזור לגן נר. קטש לפני המשחק | קובי אליהו

מאמן האורחת, שזכה לטקס וקיבל זר פרחים לאחר שאימן בעבר את הקבוצה ואשתקד שיש כמנהל המקצועי שלה, סיכם את החזרה לצפון: "אני שמח להיות באולם הזה, זה מרגש אותי. הקבוצה הזאת מאוד חשובה לי, זה מקום שעושה דברים נכון ולכן הוא יצליח, אין לי ספק שהם יצליחו".

על המשחק עצמו אמר קטש: "היה משחק טוב, כבר כמה משחקים שאנחנו הגנתית מבצעים יותר טוב, אפילו דברים קטנים שלאט לאט למדנו כמו להשתמש בעבירות יותר טוב ותיאומים הגנתיים, יודעים מה אנחנו רוצים. התקפית במחצית הראשונה זה היה מכוער מאוד, זה לא בגלל התוצאה. אמרתי לשחקנים במחצית שאין לי בעיה אם לוקחים זריקות נכונות והן לא נכנסות, צריך לשחק את הכדורסל הנכון. ניסינו לעשות דברים אחרים ויצאנו מהריווח, לא חלקנו את הכדור ולא שיחקנו קבוצתי מספיק. שמח שעשינו התאמות התקפיות, במחצית השנייה היה יותר טוב".

ג'וש ניבו, שחקן מכבי תל אביב
"עדיין בוסר". ניבו | קובי אליהו

על יפתח זיו שבלט נגד האקסית: "אני מאוד שמח שיפתח עשה משחק טוב, הוא נתן לנו דקות טובות בבולוניה, הייתי צריך להשתמש בו יותר. אני מאוד שמח בשבילו על היכולת, כמו כל שחקן שמצליח, אבל בטח שהוא היה בסיטואציה לא פשוטה, לא פשוט לעבור את הדבר הזה. יש כמה שחקנים פה שעברו דברים כאלה – אוסטין הולינס, דארן היליארד, ג'ייק כהן לאורך השנים וגם ג'ון דיברתולומיאו, רק שחקנים עם אופי כזה יכולים להיות חלק מקבוצת יורוליג, הם יודעים מה נדרש. גם גיא פניני ורפי מנקו. בגלל האופי המיוחד הזה יפתח מקצוען ונשאר חיובי, אנחנו צריכים אותו כשווייד בולדווין פצוע ושמח שהוא שם".

לקראת אלבה ברלין בחמישי: "אלבה נראו טוב מאוד בליגה הגרמנית וחזרו לכושר. היו להם משחקים כמו לכל קבוצות היורוליג שהפסידו בגדול, אבל בכל שאר המשחקים היו יכולים לנצח. זו קבוצה שמשחקת כדורסל טוב מאוד, שונה מכל הקבוצות האחרות. אין לנו זמן יותר מדי, מהרגע נצטרך לחשוב עליהם, משחק ממש לא קל נגד קבוצה טובה מאוד. לא הייתי בונה על ההפסדים שלהם, מההיכרות שלי הם מתרכזים בדרך, לא יבואו לשחק אחרת, הם מתרכזים בדרך והתוצאות יגיעו בהמשך. הם בכושר טוב ויהיה משחק לא פשוט שם".

על ג'וש ניבו והחיפוש אחרי מחליף לאלכס פויתרס: ג'וש הוא שחקן עם אפסייד, זו עונה שנייה שלו ביורוליג, מי שחווה אותו ביום יום יודע שהוא בוסר עדיין. הוא בחור מדהים עם אופי יוצא מן הכלל טוב, רוצה כל הזמן להשתפר. זה תענוג גדול, יש שיפור ואני רואה את זה, הוא חלק מהסיבה שאנחנו נראים יותר טוב. אנחנו חייבים שחקן, השוק מאוד לא קל, ברגל שתיווצר ההזדמנות הנכונה נעשה את זה".

רמי הדר, מאמן הפועל גלבוע/גליל
מאמין בקבוצה, למרות ההפסדים. הדר | קובי אליהו

המאמן המפסיד רמי הדר סיכם: "אנחנו בתהליכים של שינוי, יש לנו היום סגל מצוין אחרי השינויים. עוד חסרים מספר שחקנים פצועים אבל הסגל שלנו טוב. עכשיו זאת מלחמה לשרוד עם המטען הזה על הגב, זה לא פשוט, אבל יש לנו חבר'ה טובים, קשוחים, אני מעריך שהם יכולים לעמוד במשימה. אני מאמין גדול בקבוצה הזאת בתצורה הנוכחית שלה, אני מצפה לניצחון ראשון בשבוע הבא אחרי שישה הפסדים".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי