ספרופולוס נזכר: את המחווה הזאת מאוהדי מכבי תל אביב לא אשכח לעולם

היווני מודה ששלוש השנים שלו בתל אביב היו בלתי נשכחות: "כמות האהבה שקיבלתי מאוהדי מכבי הייתה מדהימה, מעריך שלעולם לא אחווה רגשות כאלה שוב"

(גודל טקסט)

יאניס ספרופולוס לא מאמן את מכבי תל אביב כבר כמעט שנה, אבל המאמן היווני לא ישכח את שלוש השנים שלו בישראל, ואת הקשר המיוחד שלו עם הקהל הצהוב. ספרופולוס התראיין בפודקאסט הכדורסל "Backdoor", וסיפר על זיכרונותיו ממכבי והקשר עם האוהדים:

שחקני מכבי תל אביב עם המאמן יאניס ספרופולוס
קשר מיוחד. יאניס | ברני ארדוב
אוהדי מכבי תל אביב עם שלט לכבוד יאניס ספרופולוס
| דני מרון

"כמות האהבה שקיבלתי מאוהדי מכבי הייתה מדהימה, והיא הייתה בכל מקום, לא רק במגרש, אלא גם כשטיילתי בעיר. חוויתי שם רגעים יפים. הם היו כל כך טובים שאני מעריך שכנראה לא אחווה רגשות כאלה שוב. לכן לאוהדי מכבי יש מקום מיוחד בלב שלי. רגע אחד שאני זוכר לטובה הוא כשהארכתי את החוזה שלי במועדון. שיחקנו מול פנאתינייקוס והאוהדים הרימו שלט ענקי עם הפנים שלי והם שרו את שמי כל הזמן, לא רק במהלך המשחק הזה אלא גם במשחקים הבאים".

על השחקנים שהוא עזר לשפר ולפתח במהלך הקריירה שלו במכבי אמר: "כשאימנתי את מכבי ת"א, כנראה שני השמות שאני יכול לציין הם דני אבדיה ויובל זוסמן. דני ערך את הבכורה שלו ביורוליג איתי ומאז הוא השתפר כל הזמן והלך ל- NBA. יובל גם היה צעיר מאוד כשהגעתי וניסיתי לתת לו כמה דקות שיכולתי כי האמנתי בכישרון שלו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי