גיא גודס: "אם התלונות של הפועל חיפה על השיפוט עזרו, עדיף שנסגור את הכדורסל"

play
מאמן הפועל חולון גיא גודס מאוכזב | דני מרון
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 15.1 06:24

הפועל חולון סוגרת שנה חמישית בלי להגיע למאבק על גביע המדינה, ומאמנה שלל קשר בין אירועי השבוע האחרון להדחת קבוצתו: "באנו באנרגיות לא נכונות, למרות שהבנו את חשיבות המשחק. איבודי הכדור עלו לנו ביוקר, ואני לא יודע מה היה חסר. הגיע להם לנצח"

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

דווקא מתוך עננת האופוריה שאפפה אותה אחרי העלייה לטופ 16 בליגת האלופות, הפועל חולון הודחה אמש (שבת) מגביע המדינה כבר ברבע הגמר, כשהפסידה בבית 80:78 להפועל חיפה. זו העונה החמישית ברציפות, מאז הזכייה בתואר ב-2018, שבה הסגולים לא יגיעו לגמר; בשני מקרים נעצרו ברבע, ובשלושה הגיעו רק עד לחצי.

"זה מאכזב מאוד מבחינתנו", אמר המאמן המפסיד גיא גודס. "זה התחיל באנרגיות הלא נכונות שלנו, בחוסר הריכוז, בחוסר האגרסיביות, בריבאונד ההתקפה שלהם ובאיבודי הכדור שלנו, שהביאו ל-20 נקודות שהם קלעו. עשינו איזשהו מהפך, אבל הם חזרו בכמה סלים בגלל חוסר ההגנה שלנו, והאיבודים ברבע הרביעי עלו לנו ביוקר. הם השתלטו על המשחק והגיע להם לנצח".

חולון נראתה כבויה משהו אחרי המסע שעברה לבוסניה והרצגובינה ובחזרה ממנה במהלך השבוע. "ניסינו לדחות את המשחק, אבל אני לא מחפש תירוצים במקומות האלה", הודה גודס. "משחקי נוקאאוט הם עניין של ריכוז ולהוציא לפועל כמו שצריך. היינו צעד וחצי מאחור. אני לא יודע מה היה חסר לנו. התכוננו כמו שצריך, הבנו את חשיבות המשחק וידענו שהם קשוחים. הערב לא התפתח לכיוון שלנו. הפסדנו כקבוצה, ואנחנו צריכים ללמוד מזה ולהתקדם".

שחקן הפועל חולון ג'ו רגלנד מאוכזב
אכזבה גדולה. רגלנד אחרי ההדחה | דני מרון

בימים האחרונים לא הסתירו אנשי חיפה את הביקורת שלהם כלפי השופטים, בעקבות הסיום הדרמטי בהפסדם למכבי תל אביב בליגת העל. גודס שלל את הקשר בין מה שאירע ביום שני ביד אליהו לבין התוצאה בגביע. "אם הבכי עזר והשפיע, אז מצבנו אבוד ועדיף שנסגור את הכדורסל הישראלי", הפטיר.

בשבת תצא חולון למשחק חוץ בנס ציונה, לפני שתפתח בשבוע הבא את הופעותיה בטופ 16 של ליגת האלופות בשטרסבורג.

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי