נמצא החיזוק לקו הקדמי: סולימאן בריימו חתם במכבי תל אביב

play
סולימאן בריימו שחקן מכבי תל אביב | אתר רשמי, מכבי תל אביב
תיקתקנו - סיכום אירועי היום בספורט, 19.1 06:22

שחקן הפנים (33, 2.03 מ') ששיחק תחת עודד קטש בהפועל ירושלים לא היה הבחירה הראשונה של הצהובים, אך נבחר לאחר שהאופציות האחרות נפלו. רשם 8.6 נקודות ו-6.3 ריבאונדים בממוצע למשחק בטופאש בורסה העונה

(גודל טקסט)

כחודש וחצי לאחר פציעתו הקשה של אלכס פוית'רס, מצאה מכבי תל אביב את החיזוק שחיפשה לקו הקדמי: סולימאן בריימו, אקס הפועל ירושלים והפועל אילת, חתם הערב (חמישי) רשמית ועזב את טופאש בורסה הטורקית, שתפוצה בכמה עשרות אלפי דולרים על שחרורו. הופעת הבכורה של שחקן הפנים הוותיק תירשם בשבוע הבא.

הצהובים חיפשו מחליף לפוית'רס במשך תקופה ארוכה, ומסיבות כלכליות ומקצועיות מועמדים רבים לתפקיד נפלו בזה אחר זה. לבסוף, הוחלט ללכת על בריימו, אותו מכיר עודד קטש היטב, וההודעה על הצטרפותו פורסמה לאחר הניצחון על אלבה ברלין.

סולימאן בריימו, שחקן הפועל ירושלים
קבוצה שלישית בישראל. סולימאן בריימו | ברני ארדוב

בריימו (33, 2.03) שיחק בקטאר, יפן, אוסטרליה, פורטו ריקו, גרמניה, רוסיה וצרפת לפני שהגיע להפועל אילת של שרון דרוקר במהלך 2018/19 והצעיד את הקבוצה לחצי גמר הפיינל פור. אחרי עונה אחת טובה המשיך להפועל ירושלים תחת עודד קטש ושיחק בקבוצה במשך שלוש עונות לא רצופות, כשהוא זוכה עמה בגביע המדינה. בקיץ הצטרף לטופאש בורסה הטורקית ורשם 8.6 נקודות ו-6.3 ריבאונדים בממוצע למשחק.

"מדובר בשחקן שיכול לשחק בכמה עמדות ויוסיף לנו קשיחות וניסיון", הסביר המאמן עודד קטש. "יש לו אופי מדהים, הוא חבר טוב לקבוצה ואני כמובן מכיר אותו היטב. כידוע, יש לו גם היכרות עם הליגה הישראלית ולאור כל הסיבות האלה הגענו למסקנה שזה השחקן שמתאים לנו בשלב הזה".

בריימו עצמו אמר לאחר החתימה: "אני נרגש להצטרף לכזאת קבוצה גדולה ולארגון כמו מכבי. אני מוכן לעשות את המיטב שלי כדי לנסות לעזור לקבוצה בכל דרך שאוכל ולתרום לניצחונות. אני גם מצפה כבר למפגש עם האוהדים שתומכים בנו".