בריימו: "מקווה שאוכל להוסיף משהו להיסטוריה של מכבי תל אביב"

שחקן הפנים העניק ריאיון לאתר הרשמי ובו אמר: "הדבר הכי חשוב בקבוצת כדורסל - אחריות וכימיה. הכי אוהב בישראל? סופגניות"

(גודל טקסט)

לאחר שש הנקודות שקלע מול אולימפיאקוס, ירשום הערב (שלישי, 21:30) סולימאן בריימו את הופעתו השנייה במדי מכבי תל אביב ביורוליג. בריאיון שהעניק לאתר הרשמי, נשאל איך ההרגשה להגיע למועדון הצהוב והשיב: "אחרי כמה ימים בהם למדתי על ההיסטוריה של מכבי, זה תמיד טוב לשחק עבור משהו גדול ממך, זה מוציא את המיטב מאנשים. אני שמח להיות חלק מזה ומקווה שבזמן שלי פה אוכל להוסיף משהו להיסטוריה הגדולה של המועדון הזה. אני אוהב מה שראיתי ושמח להיות כאן".

לשאלה איך ירגיש כשיעלה למשחק הבית הראשון שלו ביורוליג ענה: "זו תהיה תחושה אחרת, אני נרגש לקראת זה. אני כבר לא יכול לחכות שזה יתחיל, לא יכול לחכות לאתגר, לתת לאוהדים סיבה לשמוח ולעודד".

בריימו נשאל מה הדבר הכי חשוב בקבוצה כדי שתצליח: "אחריות וכימיה. כל קבוצה צריכה כישרון, אבל אחרי זה, צריך אחריות עבור השחקן שלידך, כדי שתיתן את הכל לא רק כדי להצליח, אלא גם כדי שתהיה אחווה עם החבר שלך, ושהוא יידע שלא תאכזב אותו. כשיש את זה לקבוצה, היא נוטה להצליח".

הולינס הפצוע לא המריא לברצלונה עם מכבי תל אביב, חשש שייעדר תקופה ארוכה
שאראס: "ההפסדים למכבי בבית? זו צריכה להיות מוטיבציה נוספת"
שוב בהובלת הישראלים: גליל עליון הביסה בחוץ את הרצליה

סולימאן בריימו, שחקן מכבי תל אביב
שמח לשוב לישראל. בריימו | לילך וייס רוזנברג

שחקן הפנים הוותיק ששב לקדנציה רביעית בישראל (אחרי שתיים בהפועל ירושלים ואחת בהפועל אילת), נשאל מה הוא הכי אוהב בארץ, ואמר: "יש יותר מדי. אני אוהב סופגניות, אני כועס שלא הייתי פה בחנוכה, היו צריכים להחתים אותי מוקדם יותר. אני אוהב את האוכל, האנשים, מזג האוויר, חוף הים, זאת הסיבה שאני חוזר לכאן. ישראל נהדרת עבורי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי