מכבי תל אביב ממשיכה לנצח, דיברתולומאו: "הדברים מסתדרים לנו"

אחרי דרמה גדולה הצליחו הצהובים לנצח את עירוני נס ציונה בחוץ: "ידענו שיהיה קשה לבוא באותה אינטנסיביות אחרי אירופה". בקבוצה מפרגנים לג'ייק כהן: "אי אפשר להגיד עליו דברים רעים"

(גודל טקסט)

בתום דרמה גדולה הצליחה אמש (שני) מכבי תל אביב לשמור על רצף הניצחונות שלה בליגת העל כשגברה 84:91 על עירוני נס ציונה בחוץ. החבורה של עודד קטש צריכה לנצח שניים מתוך שלושת משחקיה עד לסיום העונה כדי להבטיח את המקום הראשון בתום העונה הסדירה ולארח את הדרבי התל אביבי בבית העליון.

אחרי שבוע מושלם שעבר על הצהובים, המשוכה בנס ציונה הייתה קשה מאוד. הכתומים נשארו צמודים למכבי עד לסיום המשחק, ו-2 דקות לסיום אף הוליכו. בדקות ההכרעה הלכה מכבי לג'ייק כהן וג'וש ניבו, והשניים סיימו נהדר מתחת לסל ונתנו את הניצחון. כהן סיים משחק יוצא מן הכלל עם 23 נקודות ו-8 ריבאונדים, כולל מדד 30. רומן סורקין עם 12, בונזי קולסון עם 11 וג'וש ניבו ולורנזו בראון עם 10 כל אחד קלעו גם הם בספרות כפולות.

שחקן מכבי תל אביב ג'ייק כהן מול שחקן עירוני נס ציונה ג'רום מיינסי
פתח היטב. כהן | דני מרון

"ידענו שאחרי הניצחונות הגדולים ביורוליג יהיה קשה מאוד לבוא באותה אינטנסיביות ובאותה רמת ביצוע כמו שעשינו באירופה", סיפרו במכבי בסיום המשחק, "הדבר החשוב היה שמצאנו את ההרכב והאנשים לרוץ איתם, וידענו לסיים את המשחק בצורה טובה. ממשיכים קדימה".

"היה משחק קשה, הם שיחקו טוב בהתקפה", אמר הקפטן ג'ון דיברתולומאו, "הדברים מסתדרים לנו, יש יותר שטף במשחק ככל שהזמן עובר ואנחנו רוצים להמשיך ככה. קשה לשים את האצבע על הסיבה. לוקח זמן לדברים טובים לקרות. עלינו להמשיך להשתפר ולדחוף קדימה. גם לא מזיק לקלוע כמו שקלענו מול אפס".

שחקן מכבי תל אביב ג'ון דיברתולומאו מול שחקן עירוני נס ציונה די ג'יי קופר
הפך להיות בורג משמעותי גם ביורוליג. דיברתולומאו | דני מרון

דיברתולומאו גם פרגן לכהן: "ריך להחמיא לג'ייק, הופעה נהדרת שלו. הוא בהחלט נתן משחק כדורסל מצוין. אי אפשר להגיד עליו דברים רעים. אני לא אובייקטיבי, הוא החבר הכי טוב שלי בקבוצה 5 שנים. הוא גם קול משמעותי בחדר ההלבשה, מנהיג אמיתי".