דיברתולמאו: "אין טינה לנבחרת, לא פוסל שאשחק שם בעתיד"

play
"לא כועס על הנבחרת". דיברתולומאו | דני מרון
תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 19.3 08:03

קפטן מכבי תל אביב התייחס לניפוי שלו מהסגל ליורובאסקט: "כעסתי כשחקן תחרותי". אלכס פויתרס קרוב לחזרה לאימונים מלאים וישוב באפריל

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב שמרה על המקום הראשון שלה בטבלת ליגת העל כשהביסה אמש (ראשון) את גלבוע/גליל 64:86 בהיכל מנורה. הצהובים צריכים לנצח אחד מבין שני משחקי הסיום כדי להבטיח את המקום הראשון בתום הסיבוב השני ולארח את הדרבי התל אביבי בבית העליון.

מכבי פתחה את המשחק נהדר, הוליכה ב-17 הפרש ברבע הראשון בזכות תצוגה של 5 שלשות רצופות של דארן היליארד, והוליכה כבר ב-25 הפרש ברבע השני לפני שהורידה את הרגל מהדוושה וראתה את גלבוע מורידה את ההפרש למרחק של סל אחד ברבע השלישי. עודד קטש החזיר את וויד בולדווין, שנח מתחילת הרבע הראשון ועד כמעט לסוף הרבע השלישי, וביחד עם רומן סורקין וג'ון דיברותולמיאו הריצו את הצהובים לניצחון. סורקין והיליארד קלעו 19 כל אחד, דיברתולומאו הוסיף 14 משלו.

שחקן מכבי תל אביב ג'ון דיברתולומאו
"לא כועס על הנבחרת". דיברתולומאו | דני מרון

"אנחנו צריכים להבין את הזרימה של המשחק, ולהיות בשליטה על הריצות האלה. זה הכדורסל, אבל זה היה דרסטי מדי, היינו צריכים לעצור את זה ולהאט את הקצב שלהם. הצלחנו להגיב בסוף, אנחנו צריכים לעשות את זה יותר טוב", סיכם דיברתולומאו, "לאחרונה, אנחנו משחקים ולומדים את השיטה טוב יותר, זו שיטה טובה, היו לנו מבטים פתוחים וקלענו אותם, נכנסנו לקצב, כשהחטאנו זה השפיע עלינו בצד ההגנתי. אנחנו משחקים טוב לאחרונה, במיוחד בצד ההתקפי".

במשחק עצמו פגש דיברתולומאו את המאמן הנכנס של נבחרת ישראל אריאל בית הלחמי בצד של גלבוע/גליל. בקיץ האחרון היה אמור ג'ונדי להיות אחד משחקני הסגל ליורובאסקט, התאמן עם הנבחרת עד לשבוע האחרון לפני אליפות אירופה, אך בימים האחרונים נחתך מהנבחרת.

שחקן מכבי תל אביב דארן היליארד
כיכב בניצחון. היליארד | דני מרון

"זה יכול לקרות, יש מחשבה שאני כועס על הנבחרת, זה לא המקרה. אני מבין שהם בחרו את הנבחרת הכי טובה ואני לא כועס, רק כעסתי כשחקן תחרותי", סיפר בגילוי לב קפטן מכבי תל אביב, "עבדתי על זה ולא שיחקתי ביורובאסקט וציפיתי לזה. אין לי טינה לנבחרת או לגודס, הם עשו את מה שהכי טוב לקבוצה, אני שלם עם זה, לא פוסל שאשחק שם בעתיד, למרות שלא זימנו אותי בחלון האחרון. הקיץ הזה יהיה בעייתי, כי אני מתחתן".

הצהובים יחלו מהיום את ההכנות לקראת המשחק נגד וילרבאן ביום חמישי הקרוב. לורנזו בראון וג'וש ניבו יצטרפו לאימונים, כשהאחרון סובל מפציעה קלה מסוף המשחק נגד באסקוניה. מי שקרוב לחזרה לאימונים מלאים הוא אלכס פויתרס, שבמכבי מעריכים שיוכל לחזור לשחק במהלך החודש הבא.