ברק פלג ימשיך לעונה רביעית ברציפות כמאמן הפועל גליל עליון

play
משהו חדש ומרענן קורה בגליל. ברק פלג | קובי אליהו
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 17.5 05:04

המאמן ששוב הצעיד את הקבוצה לפלייאוף מהמקום ה-5, האריך את חוזהו: "ההמשכיות הוכיחה את עצמה בעונות האחרונות, ואנו מצפים לעונה מצוינת נוספת", בירך היו"ר אברהמס

(גודל טקסט)

ברק פלג ממשיך לעונתו הרביעית כמאמן הפועל גליל עליון. הערב (רביעי) הודיעה הקבוצה על הארכת חוזהו אחרי שהוביל את הקבוצה בחזרה לליגה הבכירה ומאז שתי עונות נפלאות שבהן הקבוצה העפילה פעמיים לרבע גמר הפלייאוף מהמקום החמישי ולזכייה בליגה הבלקנית ולעונה טובה ביורופקאפ.

תגובתו של ברק פלג: "שמח מאוד להמשיך את המסע המיוחד שלי כמאמן הקבוצה. הגליל הוא חלק בלתי נפרד מהדרך שלי ומהערכים שאני יכול להגשים כמאמן. אני שמח לעמוד בראש הקבוצה ששמה לה למטרה חיבור של קהילה – ילדים, נשים, גברים ומשפחות שלמות, ולהיות קבוצה שמהווה דוגמה ומוקד משיכה לילדים ולילדות. אני מודה על האפשרות, יאללה גליל!".

מאמן הפועל גליל עליון ברק פלג
הבעת אמון. ברק פלג | מאור אלקסלסי

תגובת יו"ר המועדון טמיר אברהמס: "אני שמח מאוד על כך שברק יוביל את הקבוצה גם בעונה הבאה. ההמשכיות הוכיחה את עצמה בעונות האחרונות, ואנו מצפים לעונה מצוינת נוספת. ברק מקדם במסירות את החזון של המועדון לפתח ולקדם את שחקנים ישראלים, לצד שמירה על הישגיות ושאיפה למצוינות. ברק הוא דוגמא ומופת למעורבות בקהילה והוא תואם את ה-DNA של הגליל העליון בצורה הטובה ביותר. אני מאחל הצלחה גדולה לברק ולמועדון! אנחנו גליל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי