פורש? ממש לא בטוח. גיא פניני טרם החליט על עתידו

play
גיא פניני | לירון מולדובן
תקציר: בדאלונה – ריאל מדריד 94:73 02:00

הפורוורד שיחגוג 40 בספטמבר יעלה למשחק האחרון של העונה כשהוא עוד לא יודע האם ישחק כדורסל בעונה הבאה או יעבור לתפקיד מקצועי. במכבי תל אביב רוצים לשמור אותו במועדון בכל מקרה

(גודל טקסט)

לפני 21 שנים, 7 חודשים וחצי דרך בפעם הראשונה גיא פניני על מגרש הכדורסל בליגת העל. שרון דרוקר, אז מאמנה של מכבי רעננה, הכניס אותו לפחות מדקה בהפסד למכבי גבעת שמואל 75:66. הערב (שלישי, 21:00) עשויה להיות הופעת הפרידה שלו ממשחק פעיל, אבל לא בטוח.

הפורוורד שיחגוג בספטמבר 40, ועלה השנה למקום הראשון בהופעות כל הזמנים בליגת העל עם 521 משחקים, יעלה למגרש למשחק האחרון של העונה, בו כלל לא בטוח אם ישותף, כשהוא לא החליט האם לפרוש ממשחק פעיל או לא.

שחקני מכבי תל אביב יפתח זיו, רפי מנקו, גיא פניני
התפרקות מביכה. מכבי | ברני ארדוב

פניני חתם הקיץ במכבי תל אביב אחרי חמש עונות מרשימות בהפועל חולון, בהן זכה בגביע ובאליפות, כשבראש הייתה מחשבה על עונת פרישה, אלא שלאורך כל הדרך הוא הקפיד שלא לדבר על פרישה. החלטה סופית של השחקן, שאם יבחר להמשיך לשחק צפוי לעשות זאת במכבי, תתקבל רק בהמשך הקיץ.

פניני מעוניין להמשיך בכדורסל גם אם יבחר לפרוש, ומכבי תל אביב רוצה אותו אצלה גם ביום שאחרי הימים על הפרקט, כך שהחלטה על פרישה עשויה להיות תלויה גם באופציות שיהיו מונחות לפניו בתום העונה.