אונואקו מסכם עונה: "בהפועל תל אביב חזרתי ליהנות מכדורסל"

play
שחקן הפועל תל אביב צ'ינאנו אונואקו | דני מרון
מכבי תל אביב חוגגת את הזכייה באליפות 02:18

הסנטר פרסם פוסט אמוציונלי: "היו הרבה עליות ומורדות, אבל לא הייתי רוצה לעבור אותן בקבוצה אחרת. מחכה לראות מה יקרה בעתיד"

(גודל טקסט)

ארבעה ימים אחרי שהעונה הסתיימה, צ'ינאנו אונואקו מסכם. סנטר הפועל תל אביב כתב פוסט אמוציונלי באינסטגרם, בו תיאר את העונה שעברה עליו, שהסתיימה בסופו של דבר ללא תואר, אחרי ההפסד הדרמטי למכבי תל אביב במשחק 3 בסדרת הגמר.

"אומרים שפחות חשוב איך אתה מתחיל, ויותר חשוב איך אתה מסיים. בתחילת העונה הייתי במקום שלא באמת רצו אותי", כתב אונואקו על דינמו ססארי, הקבוצה אותה עזב במהלך העונה כדי לחזור לקדנציה שנייה בישראל ולחתום בשורות האדומים. "עזבתי מקום בו לא יכולתי להיות עצמי, לא בתור שחקן ולא בתור אדם. אחרי שהתייעצתי עם בני משפחתי ועם חבריי החלטתי לעזוב, וכשקיבלתי את השיחה מהפועל תל אביב זה הרגיש כמו התערבות אלוהית. לא ידעתי למה לצפות כשהגעתי לכאן, אבל אני מודה לכולם על האופן שבו קיבלו אותי באמצע העונה. התייחסתם אליי כאל בן משפחה מהיום הראשון".

צ'ינאנו אונואקו, שחקן הפועל תל אביב
למרות הסיום המאכזב של העונה, הוא נהנה. אונואקו | דני מרון

אונואקו הוסיף: "העונה הזו הייתה מלאה בעליות וירידות, אבל ל הייתי רוצה לעבור אותן באף קבוצה אחרת. להיות חלק מהקבוצה הזו, עזר לי לחזור ליהנות מכדורסל. אני רוצה להודות לאוהדי הפועל, מעולם לא פגשתי אוהדים כאלה, ושום דבר לא משתווה אליכם. תודה שנסעתם אלפי קילומטרים כדי להראות לי ולחבריי לקבוצה אהבה ותמיכה. עשינו עונה היסטורית, ואני כבר לא יכול לחכות לראות מה יקרה בעתיד".

אונואקו בן ה-27 סיים את העונה הסדירה עם ממוצעים של 10.9 נקודות, 6.5 ריבאונדים ו-2.9 אסיסטים. בפלייאוף הוא רשם ממוצעים של 9.3 נקודות, 8 ריבאונדים, 2.6 אסיסטים ו-1.3 חסימות. באף אחד מהמשחקים נגד מכבי תל אביב בסדרת הגמר, הוא לא הגיע לספרות כפולות בנקודות.

אונואקו אמנם סיים חוזה, אבל הפועל תל אביב צפויה להגיש לו הצעה להמשיך לעונה נוספת, כמו לרוב השחקנים הזרים של הקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי