לקראת מינויו של עמית שרף: הפועל חולון נפרדה מגיא גודס

play
גיא גודס מאמן הפועל חולון | קובי אליהו
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 19.6 04:38

שנה אחרי הזכייה באליפות הסגולים נפרדו רשמית מהמאמן הוותיק: "שמור לו מקום בדף ההיסטוריה של המועדון". גוני יזרעאלי צפוי לשמש כעוזר

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

הפועל חולון צפויה לצאת בקרוב לדרך חדשה, עם עמית שרף על הקווים וגוני יזרעאלי ככל הנראה כעוזרו. היום (רביעי) נסגר באופן רשמי הפרק של גיא גודס כמאמן הקבוצה, כשהסגולים פירסמו הודעת פרידה ממנו.

"מועדון הכדורסל הפועל חולון מבקש להודות לגיא גודס, מאמן הקבוצה בשנה וחצי האחרונות עם סיום תפקידו", נכתב בהודעת המועדון. "בעונתו הראשונה הוביל גיא את הקבוצה לזכייה באליפות המדינה וההעפלה היסטורית לפיינל פור ליגת האלופות. העונה הוביל אותה עד לחצי גמר הפלייאוף. לנצח יהיה שמור לגיא מקום של כבוד בדפי ההיסטוריה של המועדון. אנו מאחלים לגיא הצלחה רבה בהמשך דרכו ומאמינים שדרכינו עוד ייפגשו בעתיד".

עמית שרף, עוזר מאמן הפועל חולון
מילא את מקומו של גודס. עוזר המאמן עמית שרף | ברני ארדוב

שרף, שהיה עוזרו של גודס, צפוי כאמור להחליפו. הוא שימש בתפקיד זה במשך שש עונות, למעט תקופה קצרה עם חידוש ליגת העל בשיאו של משבר הקורונה בקיץ 2020, אז היה המאמן הראשי במקומו של סטפנוס דדאס. יזרעאלי עמד אז לצידו כעוזר המאמן, וכעת צפוי להתאחד איתו מחדש, בכפוף לשחרורו ממכבי קריית מוצקין מהליגה הארצית, בה סגר כבר לעונה הבאה כמאמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי