וויל ריימן צפוי להצטרף למכבי תל אביב: "ייתן לנו עומק ואיכות"

הצהובים מתקרבים להחתמת הפורוורד המתארח של הפועל חיפה, שייכנס לנעליו של גיא פניני אם אכן יחליט לפרוש: "המסקנה שלנו הייתה שצריך סגל 14 שחקנים לפחות בעונה של 90 משחקים"

(גודל טקסט)

במכבי תל אביב ממשיכים לבנות את הסגל לקראת העונה הבאה. כפי שפרסמנו אתמול (רביעי), הצהובים במגעים לצירופו של המתאזרח וויל ריימן ששיחק בשנתיים האחרונות בהפועל חיפה והצדדים קרובים לסיכום.

במכבי תל אביב סיפרו מאז פרסום הידיעה כי ההגעה הצפויה של ריימן היא בעקבות הרצון של הקבוצה לבנות סגל כמה שיותר רחב לקראת עונה של 90 משחקים, כפי שעברה עליהם בעונה שעברה. "בונים סגל 14 שחקנים לפחות, זה הלקח שלנו מהשנים האחרונות", אמר אחד מאנשי המועדון אמש, "מהסגל הישראלי שני שחקנים לא אמורים להמשיך, יפתח זיו וגיא פניני אם יוחלט סופית על פרישה. צריכים להביא להם מחליפים, ריימן אמור להיכנס לנעליים של אחד מהם. הוא אמור לתת לנו עומק ואיכות בסגל".

ריימן (26, 2.03), יליד ניו יורק, שיחק ארבע עונות במדי אוניברסיטת קולגייט לפני שיצא לקריירה המקצוענית. הוא שיחק שנה אחת במדי טארטו רוק האסטונית ועוד עונה במדי גוטינגן הגרמנית לפני שהצטרף להפועל חיפה והיה אחד משחקני המפתח של הקבוצה בשנתיים האחרונות. אשתקד רשם 8.5 נקודות ו-4.9 ריבאונדים בממוצע למשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי